ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Ερωτήματα για τη λειτουργία του Συνεδριακού (;) Κέντρου Βόλου

ερωτήματα-για-τη-λειτουργία-του-συνεδ-564145

Της Βίκυς Κ. Μήτρου,

Πολιτικού Μηχανικού ειδικού σε θέματα Ενέργειας,

Γ.Γ. ΤΕΕ Μαγνησίας,

Υποψήφιας δημοτικής συμβούλου με τον συνδυασμό «Βόλος, Εξυπνη Πόλη»

Μετά την επίδειξη μόδας των Ατόμων με Αναπηρία, που πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό – Συνεδριακό – Πολυχώρο του Δήμου Βόλου στο Πεδίον του Άρεως, μου προέκυψε μια σειρά αποριών, που ελπίζω ότι θα μπορέσουν να απαντήσουν οι υπεύθυνοι της δημοτικής αρχής.

Έτσι, λόγω της ενασχόλησής μου, αλλά και της ειδικότητάς μου με τα αντικείμενο, έχω να επισημάνω και να εκφράσω τις απορίες μου για τα εξής:

– Έχει γίνει ριζική ανακαίνιση του κτηρίου, σύμφωνα με τη δημοτική αρχή Βόλου. Πραγματοποιήθηκε η μελέτη ενεργειακής απόδοσης-η οποία θα καταδείκνυε σύμφωνα με τις κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής και τη χρήση του κτηρίου, τι είδους παρεμβάσεις έπρεπε να υλοποιηθούν;

– Σύμφωνα με τη νομοθεσία θα πρέπει τα κτήρια που ανακαινίζονται, να πληρούν τις ελάχιστες ενεργειακές απαιτήσεις. Αυτές πληρούνται στο εν λόγω κτήριο; Αν αυτό συμβαίνειπως γίνεται να πληρούνται, όταν δεν υπάρχει θέρμανση του κτηρίου;

– Η τεχνική έκθεση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Βόλου, που αφορά στην αποπεράτωση του κτηρίου, δεν κάνει καμία αναφορά, σε τοποθέτηση θέρμανσης – ψύξης – συστήματος αερισμού – συστήματος φωτισμού- συστήματος διαχείρισης. Όλα αυτά δεν τα καλύπτει ένα έργο που ξεπερνά τις 600 χιλιάδες ευρώ και είναι συνολικού εμβαδού 2.116 τ.μ.;

– Είναι δυνατόν να αναφερόμαστεσε μια τέτοια εργολαβία ανακαίνισης και να μη συμπεριλαμβάνονται όλα τα παραπάνω ή μήπως θα χρησιμοποιηθούν τα υφιστάμενα συστήματα που ξεπερνούν τα 25 χρόνια λειτουργίας και τα οποία δεν λειτουργούν, αφού όπως διαπιστώσαμε όλοι, χρειάστηκε δανεισμός σωμάτων θέρμανσης από την αίθουσα του ΤΕΕ Μαγνησίας.

Ως συνδυασμός «Βόλος, Εξυπνη Πόλη», χωρίς και να έχουμε πολλές ελπίδες για απαντήσεις από τη νυν δημοτική αρχή, θέτουμε δημόσια τα παραπάνω ερωτήματα, ενημερώνοντας τους συμπολίτες μας, όπως έχουμε υποχρέωση να το κάνουμε.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου