ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Φτηνιάρικη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ

φτηνιάρικη-υποκρισια-317493

Του Τάσου Γ. Καπουρνιώτη, Αρχιτέκτονα

e-mail: [email protected]

Εγινε!… τις μέρες που πέρασαν… Η ανακοίνωση – πρόσκληση (σε όλα τα τοπικά ΜΜΕ) πολύ απλή, κατατοπιστική και ταυτόχρονα ενδεικτική των υπεύθυνων παραγόντων πρόσφατης συνδιοργάνωσης διεξαχθείσας πολιτιστικής εκδήλωσης, συγκεκριμένα ανέφερε: «Συναυλία – αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι συνδιοργανώνεται από τη Διεύθυνση Πολιτισμού του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Δήμου Βόλου και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, στο Αρχαίο Ανάκτορο της Δημητριάδος στα Πευκάκια Βόλου, την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου στις 9.00 το βράδυ. Με τη συγκεκριμένη καλλιτεχνική δράση επιτυγχάνεται ένας ΔΙΤΤΟΣ στόχος, η ανάδειξη ενός σημαντικού μνημείου της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης του Βόλου και παράλληλα η ανάδειξη της σημερινής πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης και η σύγχρονη καλλιτεχνική της ταυτότητα»… κλπ., κλπ.

Από ότι μπορώ να ξέρω Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ήταν του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Δήμου Βόλου, του οποίου ΚΥΡΙΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ είναι ο Δήμαρχος της πόλης που όσο και να θέλουν να μην το παραδέχονται, ΗΘΙΚΑ είναι ο Αχιλλέας Μπέος.

Η Συναυλία έγινε και παρόλο που θα έπρεπε να μείνει στις αναμνήσεις σαν μια υπέροχη επανάληψη του έργου, του ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ μας συνθέτη, εκείνο που έμεινε με την φροντίδα κάποιων ΜΜΕ(;..), ήταν οι χυδαίες άκαιρες αντιδράσεις, μιας μάλλον ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ μερίδας κοινού (ευτυχώς μειονότητας), για τέτοιες εκδηλώσεις.

Το σχετικό ρεπορτάζ αναφέρει συγκεκριμένα:

«ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ με αρνητικό αποδέκτη Δημοτική Σύμβουλο… κατά την διάρκεια εκδήλωσης στο αρχαίο Ανάκτορο της Δημητριάδος, με αφιέρωμα στον Μάνο Χατζηδάκη…

Ο λόγος.. γιατί η συγκεκριμένηεμφανίστηκε ως εκπρόσωπος του Δήμου Βόλου για να απευθύνει χαιρετισμό του Δημάρχου.

Την στιγμή που ανέφερε το όνομα του Αχιλλέα Μπέου, κάποιοι γνωστοί από την αντιπαλότητά τους (;…) μαζί του, άρχισαν να γιουχάρουν! και να αποδοκιμάζουν έντονα».

Το ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ… θα αποτελέσει έναυσμα… για την σημερινή επιστολή.

Θα αποδείξω πολύ απλά, το επίπεδο της πνευματικής φτώχιας κάποιων, φτηνιάρικα μεταλλαγμένο σε ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.

Για την Ιστορία (όπως ανέφερα στην αρχή), ηανακοίνωση- παρουσίαση της συγκεκριμένης πολιτιστικής εκδήλωσης, έγινε από όλα τα τοπικά ΜΜΕ, μεταξύ τους και εκείνα που ασκούν κριτική στον Μπέο, δίνοντας έτσι την ευκαιρία ανάδειξης της πραγματικής ύπαρξής τους, δηλαδή της ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.

Με εκτενείς αναφορές στο έργο «Λαϊκή Αγορά» του Μάνου Χατζιδάκι, παραθέτονταςαυθεντικά σχετικά κείμενα του συνθέτη, κάνοντας γνωστά και τα ονόματα των μουσικών και των τραγουδιστών.

Ταυτόχρονα έκαναν!… Ιστορική και χωροταξική περιγραφή του Ανάκτορου Δημητριάδος δίνοντας την ευκαιρία γνωριμίας του.

Τέλος υπήρχαν και ακριβή σχόλια για τον διοργανωτή Φορέα, που δεν είναι άλλος απότην Διεύθυνση Πολιτισμού του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π. – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Στο δια ταύτα:…

Μια διοργάνωση ενός EVENT πολιτισμικής παρακαταθήκης, μέρους ενός πλουσίου ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ προγράμματος που αποσκοπεί στην διασκέδαση, την ενημέρωση και κυρίως στον εμπλουτισμό και αναβάθμιση του πολιτιστικού επιπέδου.

Είχε προηγηθεί η εμφάνιση της Ορχήστρας Καμεράτα του Δημοτικού Ωδείου Βόλου στο Ηρώδειο υπό τη διεύθυνση του Ιωακείμ Μπαλτσαβιά, με την συμμετοχή του Στέφανου Κορκολή και ιδιαίτερο αφιέρωμα στο Μίκη Θεοδωράκη, στο πλαίσιο ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ!… φιλανθρωπικής συναυλίας για το Ίδρυμα «Ελπίδα».

Τραγούδησε η Μαρία Φαραντούρη, με συμμετοχή της χορωδίας του Δημοτικού Ωδείου Βόλου και της χορωδίας «Ιωνία».

Την εκδήλωση παρακολούθησαν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Μίκης Θεοδωράκης, η Μαριάννα Βαρδινογιάννη και φυσικά ο Αχιλλέας Μπέος.

Απαράδεκτες παρατονίες:…

Γιατί λοιπόν αφού ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ αυτού του ΥΠΕΎΘΥΝΟΥ φορέα είναι ο Δήμαρχος και με δική του έγκριση προγραμματίστηκε και έγινε η εκδήλωση, όπως και όλες οι άλλες… κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία βεβηλώνοντάς την να τον γιουχάρουν.

Με γεγονότα σαν και αυτό αποδεικνύουνπως τα ενδιαφέροντά τους περιορίζονται στο να κάνουν μόνο αισχρή και ΦΤΗΝΗ αντιπολίτευση.

Είμαι σίγουρος πως αν ο Μάνος ζούσε και διηύθυνε, θα διέκοπτε και θα τους είχε διώξει…

Τα συγκεκριμένα άτομα (γνωστά σε όλους μέλη παράταξης της Δημοτικής Αντιπολίτευσης και η παρέα τους) πήγανεκεί έχοντας να επιτελέσουν ένα συγκεκριμένο σκοπό: να κοντράρουν τον Μπέο…

ΟΧΙ για να παρακολουθήσουν, να τιμήσουν, να απολαύσουν, να μάθουν…

Αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους, χωρίς να σεβαστούν τους καλλιτέχνες, την μνήμη του συνθέτη, τον χώρο, για άλλη μια φορά απέδειξαν πως το ΜΟΝΟ που τους ενδιαφέρει είναι το θιγμένο ανύπαρκτο εγώ, η χαμένη εξουσία και το τομάρι τους.

Υπήρξε όμως και θλιβερή συνέχεια, μέλος αυτής της απροσάρμοστα αμετανόητης ομάδας, χρησιμοποιώντας την απρόσωπη αλλά άμεση επικοινωνία του ίντερνετ, προσπάθησε να διοχετεύσει την αβάστακτη (ακόμη!…) πικρία για το χάσιμο της εξουσίας.

Χρησιμοποιώντας τακτικήτου πεζοδρομίου,αντέγραψε… (ΤΙ!.. πνευματική φτώχια..)μια γνωστή χιλιοειπωμένη αντιαισθητική και χαμηλού επιπέδουφράση:

«Κάποιους σ΄ αυτή την πόλη τους φτύνουν και αυτοί νομίζουν ότι βρέχει»… νομίζοντας πως με τον τρόπο αυτό κάνει αντιπολίτευση.

Συμπεράσματα:

Τελικά γνωστές τετριμμένες ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ που τους χαρακτήριζαν και χαρακτηρίζουν πλέον στην κοινή γνώμη και αποδεικνύουν πως είναι ακατάλληλοι να παρευρίσκονται και να παρακολουθούν παρόμοιες εκδηλώσεις, πόσο μάλλον να παρίστανται στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.

Υποστηρικτές μιας κυβέρνησης που ταλαιπωρεί την χώρα οδηγώντας την όλο και πιο πολύ σε μια μίζερη κατάσταση, που κάθε μέρα γίνεται και χειρότερη, ενοχλήθηκαν στο άκουσμα του ονόματος κάποιουπου τουλάχιστον έχει το θάρρος, την δύναμη, το θράσος (όπως θέλουν να νομίζουν) να τους αντιμετωπίζει, να τους ξεσκεπάζει.

Όταν μάλιστα στην σημερινή κυβέρνηση που υποστηρίζουν, συμμετέχει υπουργός (Πολάκης) με αποδεδειγμένα, απαράδεκτη συμπεριφορά προς τους κοινωνικούς θεσμούς, αυτοί αδιαφορώντας για την νοημοσύνη και την αξιοπρέπειά μας, ενοχλούνται και κρίνουν τον Μπέο.

Διακαής τους πόθος η ΑΝΕΝΤΙΜΗ φθορά τουκαι όλα αυτά γιατί τόλμησε/τολμάει να τους ξεσκεπάζει,ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ταυτόχρονα τηνπλήρη ανικανότητά τουςγια συμμετοχή στα κοινά, αλλά και τις προσωπικές βλέψεις και το πολιτιστικό τους επίπεδο.

ΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ που όσο υπήρχε το Δημοτικό θέατρο κυνηγούσαν τις θέσεις των επωνύμων και όταν αυτό παρουσίασε προβλήματα στατικότητας το ξέχασαν.

ΠΟΥ τους ενδιαφέρει η εμφάνιση και η συμπεριφορά του Δημάρχου και αγνοούν την δική τους……..

ΠΟΥ τον κατηγορούν για ποδοσφαιρόφιλο, ενώ οι ίδιοι είναι μαντρωμένοι στα κομματικά τους πλαίσια……

ΠΟΥ πηγαίνουν όπου υπάρχει κοινό για να κάνουν πέρασμα………

ΠΟΥ τους ενόχλησε η Πάολα, ενώ είμαι σίγουρος πως δεν θα έχουν αφήσει σκυλάδικο για σκυλάδικο της περιοχής και πέρα……..

ΟΙ ΞΕΡΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ…… προσπαθούν τα μειονεκτήματά τους να τα παρουσιάσουν σαν προτερήματα ανωτερότητας, αγνοώντας την αλάθητη κρίση του ΥΓΙΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥ.

Φαίνεται πως πήρα φόρα και γράφω ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΑ!….. Δεν το συνηθίζω….

ΑΠΛΩΣ!… ότι γράφω είναι η πραγματικότητα, πρέπει όλοι να την γνωρίσουν, αυτοί οι άνθρωποι δεν προσέφεραν και δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα στην πόλη…

ΟΛΟΙ έχουν πλέον καταλάβει πως το συνάφι τους είναι κάτι σαν περιφερόμενος ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΟΣ ΘΙΑΣΟΣ με κύριο χαρακτηριστικό την κακή υποκριτική και απώτερο σκοπό τις αρπαχτές……

Σκέψεις!….

Υποκρισία είναι όταν λέω ένα πράγμα αλλά κατά βάθος πιστεύω κάτι άλλο, όταν φανερώνω ένα πρόσωπο αλλά κατά βάθος είμαι κάποιος άλλος.

Η υποκρισία, με άλλα λόγια, είναι το αντίθετο της γνησιότητας και της ειλικρίνειας.

Θα κλείσω όπως το έχω κάνει και άλλη φορά με λόγια τουΣΟΦΙΣΤΗ!.. Πλάτωνα ο οποίος μεταξύ των άλλων έχει πει για την υποκρισία: …

«Η υποκρισία, το ψέμα, είναι η πραγματική αδελφή του κακού, της αδιαλλαξίας και της σκληρότητας» …..

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου