ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Η εταιρεία ΔΟ.ΜΗ.ΚΑ. Α.Ε για τους ποδηλατοδρόμους

η-εταιρεία-δο-μη-κα-α-ε-για-τους-ποδηλατ-455834

Από την εταιρεία ΔΟ.ΜΗ.ΚΑ.Α.Ε λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή: «Μετά το τελευταίο δημοσίευμα της 16-06-2015 αποφασίσαμε για πρώτη και τελευταία φορά να δώσουμε κάποια στοιχεία που αντιμετωπίζουν τη σχετική παραπληροφόρηση και έχουν σχέση με τους ποδηλατοδρόμους.

Το έργο αυτό εκτελέστηκε κατόπιν μελέτης των Υπηρεσιών του Δήμου Βόλου. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 1.200.000 € με το ΦΠΑ. Αναλάβαμε το έργο κατόπιν διαγωνισμού με έκπτωση 56,55 % δηλαδή για ποσό 438.184,36 € πλέον ΦΠΑ.

Αυτό αντανακλούσε την επιθυμία μας να αναλάβουμε ένα έργο αναβάθμισης της ποιότητας ζωής στην πόλη μας, και παρόλο που είχε σχέση με τις κοινωνικές ευαισθησίες μας με την επαγγελματική μας δραστηριότητα, δυστυχώς απεδείχθη ότι δεν θα έπρεπε να το αντιμετωπίσουμε με αυτή την οπτική.

Επανειλημμένα, για τον τρόπο εκτέλεσής του, εκφράσαμε τις αντιρρήσεις μας (βλ. επιστολές μας με αρ. πρωτ. του Δήμου Βόλου Β’1385/05-05-09, Β’1573/19-05-09, Β’2687/08-05-09 και Β’2714/06-08-09) αλλά προσκρούαμε στην εμμονή των Υπηρεσιών, για τον τρόπο που επέλεξαν να το υλοποιήσουν.

Το έργο παρέμεινε σε κάθε περίπτωση ημιτελές, γιατί οι δημοτικοί άρχοντες είναι ιδιαίτερα «ευαίσθητοι» ν’ αναστέλλουν εργασίες, όταν κάποιος καλέσει το ισχυρότερο όπλο, που είναι αυτό μιας τηλεοπτικής κάμερας! Η τελική δαπάνη του έργου ήταν 232.619,88€ και τα αποτελέσματα για την εταιρεία μας υπήρξαν ζημιογόνα.

Ο εκπρόσωπός μας και ο επιβλέπων του έργου, μετά από αυτεπάγγελτη εισαγγελική κατηγορία καταδικάστηκαν από δικαστήριο, αποδίδοντάς τους, ακροβατικά, ευθύνες που δεν είχαν.

Κατανοούμε την ανάγκη του τοπικού τύπου να επαναλαμβάνει θέματα «πιασάρικα» και δημοτικών αρχόντων να κάνουν «πολιτική» αντιπαράθεση εναντίον αλλήλων.

Με την ευκαιρία να προσθέσουμε την δικιά μας ανησυχία. Μπορεί ένα έργο, το οποίο πρόσφατα εκτελέστηκε με κοινοτικούς πόρους, να πετιέται στον αέρα; Γιατί υπάρχει τεχνική λύση που να το κάνει λειτουργικό και όχι «πονάει κεφάλι – κόβει κεφάλι».

Τέλος αν αυτή η πόλη με την επιλογή της υπέρ του ποδηλάτου δεν πέτυχε τα αναμενόμενα αυτό δεν σημαίνει ότι με την ακύρωσή τους πρέπει να ευνοηθεί πάλι η κυκλοφορία του αυτοκινήτου».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου