ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Νέα τουριστική ταυτότητα

νέα-τουριστική-ταυτότητα-357770

Είναι γεγονός πως βρισκόμαστε σε μια σημαντική συγκυρία για τον ελληνικό τουρισμό. Η κοινωνία αντιλαμβάνεται τη δύναμη του τουρισμού ως καθοριστικό παράγοντα προόδου και ευημερίας για ολόκληρη την Ελλάδα και όχι μόνο για τις τουριστικές περιοχές. Η ολοένα διευρυνόμενη χρήση του διαδικτύου με τις διάφορες εφαρμογές του (τόσο από τις τουριστικές επιχειρήσεις όσο και από τους καταναλωτές) η ανάπτυξη των αερομεταφορών χαμηλού κόστους και οι δημογραφικές εξελίξεις αποτελούν τους τρείς ισχυρότερους παράγοντες μελλοντικού μετασχηματισμού της τουριστικής αγοράς.

Ο στόχος μας για τον τουρισμό στην Μαγνησία θα πρέπει να είναι η επανατοποθέτηση της Μαγνησίας στην παγκόσμια και εγχώρια αγορά ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού προορισμού. Η τουριστική προβολή θα πρέπει να έχει ως σκοπό μια ξεκάθαρη και στοχευμένη στρατηγική του τουριστικού προϊόντος της Μαγνησίας στις επιλεγμένες τουριστικές αγορές. Τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος με την ανάπτυξη των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού (Θαλάσσιος, Ιατρικός, Θρησκευτικός – Προσκυνηματικός, Γαστρονομικός, Αθλητικός, Συνεδριακός, Συνεδριακός, Αγροτουρισμός-Οικοτουρισμός κ.α.). Την διασφάλιση της ποιότητας στις υποδομές και στις υπηρεσίες του τουρισμού. Την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της Ελλάδας με την αναβάθμιση της παρεχόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Η τουριστική προβολή της Θεσσαλίας αποτελεί για την Αιρετή Περιφέρεια παράλληλη βασική προτεραιότητα. Στο πλαίσιο αυτό:

  • Οργανώσαμε και προωθήσαμε τη προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας στο εσωτερικό και στο εξωτερικό καθώς και την προβολή των τουριστικών υπηρεσιών, προϊόντων και εκδηλώσεων, με τη χρηματοδότηση των προγραμμάτων τουριστικής προβολής από Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ) της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Υλοποιήσαμε μια σειρά από αξιόλογες δράσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως:

Προβολή στο εξωτερικό

α) Συμμετοχή σε εκθέσεις του εξωτερικού σε συνεργασία κυρίως με τον Ε.Ο.Τ..

Συμμετείχε στις εκθέσεις: ΒΙΕΝΝΗ, ΝΤΥΣΕΛΝΤΟΡΦ, ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ, ΠΡΑΓΑ, ΜΙΛΑΝΟ, ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ, ΣΟΦΙΑ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ, ΜΟΣΧΑ, ΛΕΥΚΩΣΙΑ, ΠΟΖΝΑΝ, και ΛΟΝΔΙΝΟ.

β) Αποστολή υλικού, έντυπου και ηλεκτρονικού, στα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό για ενημέρωση τουριστικών πρακτόρων.

Προβολή στο εσωτερικό

Συμμετοχή στις εξής εκθέσεις:

  • 1ο Φεστιβάλ Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη.
  • 4η Έκθεση Τουριστικών Προορισμών & Παράδοσης, στο Μετρό Συντάγματος στην Αθήνα.
  • Φιλοξένια 2013, στη Θεσσαλονίκη.
  • Έκθεση τοπικών προϊόντων-Θεσσαλικό καλάθι στο Μουσείο Ακρόπολης στην Αθήνα
  • 11ο Επιχειρηματικό Πανόραμα, στο Βόλο

Καταχωρήσεις σε Μ.Μ.Ε.

Οι Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων το 2013, πραγματοποίησαν διαφημιστική προβολή του αεροδρομίου Νέας Αγχιάλου και της ευρύτερης περιοχής μέσω της ιστοσελίδας της αεροπορικής εταιρείας Ryanair.

Η αιρετή Περιφέρεια της Θεσσαλίας και ο Κώστας Αγοραστός σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων προετοιμάζουν τον ενιαίο φορέα τουριστικής προβολής ο οποίος θα γίνει σε επίπεδο Θεσσαλίας. Παράλληλα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα από την Περιφέρεια στο Αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου προσθέτοντας νέους προορισμούς και διατηρώντας τους υπάρχοντες. Επίσης πρέπει να κάνουμε γνωστό ότι η αιρετή Περιφέρεια είναι ο φορέας που χρηματοδοτεί πτήσεις προς το Αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.

Γράφει ο Πέτρος Μπατζιάκας,

Υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος

με τη «Συμμαχία υπέρ των πολιτών»

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου