Ανακαλύφθηκε σκουλήκι με τρία φύλα

ανακαλύφθηκε-σκουλήκι-με-τρία-φύλα-356671

Τρία διαφορετικά φύλα έχει το νέο σκουλήκι που ανακάλυψαν επιστήμονες στην Καλιφόρνια.

Το σκουλήκι μπορεί να επιβιώσει από δόση αρσενικού ισχύος 500 φορές παραπάνω από αυτό που χρειάζεται για να σκοτώσει άνθρωπο. Επίσης, φυλά τα μωρά του σε μάρσιπο, όπως το καγκουρό.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι έχουν να μάθουν πολλά από το σκουλήκι και τις αντοχές του.

Η ομάδα ερευνητών ανακάλυψε οκτώ νέα είδη σκουληκιών στη λίμνη Μόνο, στην Καλιφόρνια, στην οποία υπάρχει αρσενικό.

Η ίδια λίμνη έχει, επιπλέον, τρεις φορές περισσότερο αλάτι από τον Ειρηνικό Ωκεανό.

Και τα οκτώ σκουλήκια είναι μοναδικά, άλλα κυνηγοί και άλλα παράσιτα και μπορούν να ζήσουν σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, στις οποίες τα περισσότερα είδη δεν μπορούν να επιβιώσουν.

Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι ερευνώντας τις προϋποθέσεις που κρατούν ζωντανά τα σκουλήκια σε τόσο δύσκολες συνθήκες μπορεί να αποτελέσουν λαμπρό πεδίο έρευνας για την ανθρώπινη υγεία.

Το αρσενικό, τοξίνη που βρίσκεται σε πολλά σημεία της γης, εντοπίζεται σε πολλές πηγές νερού παγκοσμίως και μπορεί να δηλητηριάσει κάποιον που θα πιει μεγάλη ποσότητα. Συνεπώς, το να κατανοηθεί η βιολογία των σκουληκιών αυτών μπορεί να βοηθήσει τους ερευνητές να καταλάβουν πώς επηρεάζουν οι τοξίνες το ανθρώπινο σώμα.

«Η επόμενη καινοτομία για τη βιοτεχνολογία μπορεί να είναι εκεί έξω, στη φύση», αναφέρεται στην ανακοίνωση των ερευνητών, που τονίζουν ότι «πρέπει να προστατεύσουμε και να χρησιμοποιούμε υπεύθυνα τη φύση».