Ερευνητές χρησιμοποίησαν κρεμμύδια ως τεχνητούς μύες

ερευνητές-χρησιμοποίησαν-κρεμμύδια-523722

Παρατήρησαν ότι λυγίζουν, συσπώνται και διαστέλλονται, όπως οι μύες

Θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε ότι ένα μόσχευμα… κρεμμυδιού θα μπορούσε να αντικαταστήσει έναν τραυματισμένο μυ;

Μπορεί το παραπάνω σενάριο να ακούγεται κάπως περίεργο, ωστόσο σύμφωνα με μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Applied Physics Letters, τα κρεμμύδια διαθέτουν τις ιδανικές ιδιότητες για να χρησιμοποιηθούν ως τεχνητοί μύες.

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Ταϊβάν πραγματοποίησαν αρκετά πειράματα με κρεμμύδια, για να μελετήσουν τις δυνατότητές τους ως… τεχνητούς μύες. Πρώτα –όπως αναφέρει δημοσίευμα του Time- αφαίρεσαν ένα στρώμα από το εσωτερικό του κρεμμυδιού και στη συνέχεια το νερό με τη μέθοδο freeze-dry και τέλος, πρόσθεσαν μικρά στρώματα χρυσού, για να επιτρέψουν στο κρεμμύδι να ανταποκριθεί στο ηλεκτρικό ρεύμα, αναγκάζοντάς το να κινηθεί.

Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι τα κρεμμύδια μπορούσαν να λυγίζουν, να συσπώνται και να διαστέλλονται, ως αποτέλεσμα μιας εξωτερικής δράσης, όπως οι μύες. Όταν οι ερευνητές εφάρμοσαν την κατάλληλη τάση στα κρεμμύδια, αυτά ανταποκρίθηκαν και συσπάστηκαν με τέτοιο τρόπο που έπιασαν μια μπάλα από βαμβάκι.

Τα φυτικά κύτταρα αποτελούν μια πολλά υποσχόμενη κατηγορία κυττάρων προς χρήση για το ανθρώπινο σώμα, καθώς μπορούν να εκτελέσουν πολλές από τις ίδιες λειτουργίες, όταν δεν είναι πλέον ζωντανά, σε αντίθεση με άλλα είδη κυττάρων. «Οι άνθρωποι έχουν προσπαθήσει να χρησιμοποιήσουν ζωντανούς μύες ξανά στο παρελθόν. Όμως η διατήρηση των μυϊκών κυττάρων στη ζωή αποτελεί ένα πρόβλημα. Εμείς χρησιμοποιήσαμε φυτικά κύτταρα, επειδή τα κυτταρικά τοιχώματα παρέχουν μυϊκή δύναμη ανεξάρτητα από το αν τα κύτταρα είναι ζωντανά ή όχι» εξήγησε ο ερευνητής Wen-Pin Shih στο περιοδικό Smithsonian.

Ωστόσο, οι ερευνητές εξακολουθούν να υποστηρίζουν ότι κάποια προβλήματα, που μπορεί να κάνουν δύσκολη τη χρήση κρεμμυδιών στους ανθρώπους, παραμένουν. Ένα από αυτά είναι ότι η τάση που θα απαιτείτο να χρησιμοποιηθεί, για να προκαλέσει την κίνηση, μπορεί να είναι πολύ υψηλή.

newsbeast.gr