ΕΛΛΑΔΑ

Το Ελληνοαμερικανικό Τουριστικό Επιμελητήριο προωθεί την Ελλάδα

το-ελληνοαμερικανικό-τουριστικό-επι-791014

Η ενεργοποίηση της αμερικανικής τουριστικής αγοράς αποτελεί βασική προτεραιότητα του Ελληνοαμερικανικού Τουριστικού Επιμελητηρίου(HACT) το οποίο, το τελευταίο διάστημα, έχει αναλάβει σειρά στοχευμένων πρωτοβουλιών σε επίπεδο τόσο προβολής όσο και επιχειρηματικών επαφών.

Πρόσφατο παράδειγμα, η οργάνωση “γυρισμάτων” της πολύ δημοφιλούς σειράς “Kardashians” που αναμένεται να “απογειώσει” τη φήμη της Μυκόνου και της Ελλάδας γενικότερα σε αμερικανικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο.

Οι προετοιμασίες,σύμφωνα με πληροφορίες, βρίσκονται ήδη στο τελικό τους στάδιο και την Κυριακή αναμένεται στο Νησί των Ανέμων η υπεύθυνη παραγωγής για τις τελευταίες λεπτομέρειες, εν όψει της άφιξης της διάσημης οικογένειας που αναμένεται στα μέσα της εβδομάδας.

Το όλο “εγχείρημα” συντονίζουν δύο δραστήριοι επιχειρηματίες του Τουρισμού, ο Γιώργος Τριβυζάς Πρόεδρος του HACT και ο Νότης Μαρτάκης Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου και επικεφαλής της εταιρίας MTC GROUP που έχει αναλάβει την τουριστική προβολή πολλών Δήμων, μεταξύ των οποίων και της Μυκόνου. Στην “ομάδα κρούσης” και ο Δήμαρχος Μυκόνου Αθ.Κουσαθανάς-Μέγας μαζί με πολλούς επαγγελματίες του νησιού που προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους.

Πρόσφατα, το HACT, είχε μία ακόμη σημαντική πρωτοβουλία με την πρόσκληση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη 40 ταξιδιωτικών πρακτόρων και την οργάνωση δύο αντίστοιχων workshops όπου δόθηκε η δυνατότητα γνωριμίας και ανταλλαγής απόψεων με Ελληνες επιχειρηματίες του τουρισμού με στόχο την ενημέρωση αλλά και την εξέταση δυνατοτήτων σύναψης συμφωνιών συνεργασίας.

Μεταξύ άλλων, επισκέφτηκαν τη Ελλάδα, δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Virtuoso , του κορυφαίου Αμερικανικού οργανισμού που εξειδικεύεται στον τουρισμό πολυτελείας και που τα τελευταία 15 χρόνια είχε αποκόψει κάθε επαφή με την Ελλάδα

Στους συμμετέχοντες ήταν, επίσης, μεγάλοι ταξιδιωτικοί οργανισμοί που εξειδικεύονται στο Θρησκευτικό Τουρισμό όπως το Travel Society καθώς και η Γενική Διευθύντρια οργάνωσης events επί διακυβέρνησης Arnold Schwarzenegger στην Καλιφόρνια η οποία εκδήλωσε το ενδιαφέρον της για τον Ελληνικό Τουρισμό.

Στα αξιοσημείωτα της επίσκεψης ήταν η ανακοίνωση της στρατηγικής συνεργασίας που εγκαινιάζει το HACT με τη B2Β Consulting & Media Company QUESTEX. Ο αντιπρόεδρος της εταιρίας παρουσίασε ένα ολοκληρωτικά καινοτόμο σύστημα προώθησης προορισμών ή properties μέσω επιμορφώσεως του Questex University. Στόχος είναι η προώθηση που φέρει εγγυημένα μετρήσιμα αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό ορίζοντα τα οποία εκτιμώνται σε άνοδο του τζίρου κατά 150.000.000 δολάρια.

Κατά την παραμονή τους στην Ελλάδα οι 40 πράκτορες, εκτός απο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, συμμετείχαν σε μονοήμερες κρουαζιέρες στον Αργοσαρωνικό και τον Θερμαϊκό και γεύτηκαν… Ελλάδα σε σεμινάριο γευσιγνωσίας που οργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη με παρουσίαση, δοκιμή και ετοιμασία τοπικών συνταγών της Βορείου Ελλάδας. Στη διάρκεια των δύο workshops πραγματοποιήθηκαν 775 συναντήσεις στην Αθήνα και 193 στη Θεσσαλονίκη μεταξύ των Αμερικανών πρακτόρων και Ελλήνων επαγγελματιών του τουρισμού.

Στις εκδηλώσεις υποδοχής παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού κ.Αν. Λιάσκος, ο Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Πάλης, η Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κυρία Φτακλάκη Φτακλάκη και πολλοί παράγοντες της τουριστικής αγοράς.

To HACT έχει ως στόχο να διοργανώσει 2-3 fam trips και fam network events εντός του χρόνου με διαφορετικό θεματικό χαρακτήρα.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου