ΕΛΛΑΔΑ

Έχασαν οι φορτηγατζήδες, κέρδισε ο βρικόλακας

έχασαν-οι-φορτηγατζήδες-κέρδισε-ο-βρι-792103

Το διαφημιστικό σποτ της “Airfasttickets” με τον τίτλο “Καρπάθια” θα συνεχίσει να προβάλλεται, δεδομένου ότι η προσφυγή της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας απορρίφθηκε από την πρωτοβάθμια επιτροπή ελέγχου επικοινωνίας.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, η πρωτοβάθμια επιτροπή “ομόφωνα έκρινε ότι τόσο το σενάριο, όσο και η δημιουργική απόδοση του, παρουσιάζουν ένα χαρακτήρα φανταστικό, με τρόπο εμφανώς υπερβολικό, μη ρεαλιστικό και χιουμοριστικό”.

“Κατά συνέπεια δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι από την κρινόμενη επικοινωνία είναι πιθανό να αποδοθούν από τους καταναλωτές χαρακτηριστικά και συγκεκριμένες συμπεριφορές στους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών, ούτε να δημιουργηθούν λανθασμένες και προσβλητικές εντυπώσεις συνολικά για τον κλάδο των αυτοκινητιστών”. καταλήγει η απόφαση της επιτροπής.

Οσον αφορά στο πρώτο διαφημιστικό σποτ με τον τίτλο “Που Πάει το Αγόρι”, υπήρχε βεβαίως αντίδραση και προσφυγή από την ομοσπονδία των οδηγών φορτηγών, αλλά η επιτροπή δεν συζήτησε επί του συγκεκριμένου σποτ, καθώς είχε ήδη αποσυρθεί.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου