ΕΛΛΑΔΑ

ΙΣΑ: Καταγγελίες σε βάρος εταιρειών για τα ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ

ισα-καταγγελίες-σε-βάρος-εταιρειών-γι-88710

Κακή λειτουργία των ιδιωτικών εταιρειών τηλεφωνικών κλήσεων για τα ραντεβού των ασφαλισμένων καταγγέλλει ο Ιατρικός Συλλόγος της Αθήνας ΙΣΑ , σε επιστολή του προς τον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ, επισυνάπτοντας και έγγραφη καταγγελία συμβεβλημένης ιατρού.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την καταγγελία, ενώ η γιατρός σήμερα είχε μόνο πέντε ραντεβού, οι υπεύθυνοι μίας εκ των ιδιωτικών εταιρειών για ραντεβού, «για άγνωστους και διερευνητέους λόγους», όπως αναφέρει ο ΙΣΑ, της έκλειναν ραντεβού για τις 13-12-2012. Ο Ιατρικός Σύλλογος επισημαίνει ακόμη πως της έγγραφης καταγγελίας έχουν προηγηθεί προφορικές καταγγελίες ιατρών-μελών του.

Ο ΙΣΑ τονίζει πως από τις 5 Αυγούστου 2012 είχε εκφράσει την αντίθεση του στο νέο σύστημα καταχώρισης των ραντεβού των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, «η οποία γίνεται με τεράστια οικονομική επιβάρυνση των ασφαλισμένων».

«Έχουμε πλέον την πεποίθηση ότι το ζήτημα δεν είναι μόνο η υπέρμετρη και αδικαιολόγητη οικονομική επιβάρυνση των ασφαλισμένων και η απαράδεκτη εμφάνιση των εταιρειών αυτών στα ΜΜΕ στην προσπάθειά τους για προσέλκυση πελατείας, αλλά κυρίως η αδυναμία τους να ανταποκριθούν στο έργο που τους έχει ανατεθεί» σημειώνει ο Ιατρικός Σύλλογος στην επιστολή τους.

Καταλήγοντας ζητεί την άμεση επαναφορά στα παλαιότερα δεδομένα «με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του έλληνα ασφαλισμένου και την προάσπιση του κύρους του ΕΟΠΥΥ».

Προ ημερών ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς επανέλαβε την πρόθεση του υπουργείου να προωθήσει νέο σύστημα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων για τηλεφωνικά ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ, αφού προηγουμένως ακυρώσει τις συμβάσεις με τις ιδιωτικές εταιρείες.

Ενημερώνοντας την αρμόδια επιτροπή της Βουλής, ανέφερε πως γίνεται προσπάθεια να βρεθεί ο ενδεδειγμένος τρόπος ώστε να ακυρωθούν οι συμβάσεις αυτές για τα τηλεφωνικά ραντεβού και να δημιουργηθεί ένα καινούργιο σύστημα εξυπηρέτησης χωρίς να πληρώνει ο κόσμος ούτε όμως να επιβαρύνεται και το Δημόσιο. Ήδη, όπως ανακοίνωσε, έχει ζητήσει από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη να διατεθεί πλεονάζον προσωπικό του Δημοσίου στο νέο σύστημα. Σε κάθε περίπτωση, απηύθυνε έκκληση προς τους ασφαλισμένους να δείξουν υπομονή καθώς η μετάβαση στην καινούργια κατάσταση θα απαιτήσει χρόνο.

Πάντως δήλωσε ευχαριστημένος για την αποστολή εξώδικου εκ μέρους της διοίκησης του ΕΟΠΥΥ προς τις τηλεφωνικές εταιρείες για τις «προσβλητικές και απαράδεκτες» -όπως τις χαρακτήρισε- διαφημίσεις των πενταψήφιων αριθμών.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου