ΕΛΛΑΔΑ

Τι μπορείτε να κάνετε αν τα προϊόντα είναι ελαττωματικά

τι-μπορείτε-να-κάνετε-αν-τα-προϊόντα-εί-306048

Τα δικαιώματά σας ως αγοραστές

Μπορείτε να απορρίψετε τα αγαθά, επιστρέφοντας τα στο κατάστημα και ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων σας. Αν για οποιαδήποτε αιτία δεν μπορείτε να επιστρέψετε αμέσως τα αγαθά στο κατάστημα, τηλεφωνήστε και ειδοποιείστε ότι απορρίπτετε το αγορασθέν εμπόρευμα.

Εφόσον όμως έχετε αποδεχθεί τα αγαθά, δηλαδή τα κρατήσατε για ορισμένο χρόνο ή προσπαθήσατε να τα επισκευάσετε μόνοι σας, έχετε χάσει κάθε δικαίωμα απόρριψης.

Μπορείτε όμως να διεκδικήσετε κάθε έξοδο επισκευής που είναι απαραίτητη ή, αν τα αγαθά δεν μπορούν να επιδιορθωθούν, μπορείτε να διεκδικήσετε τη διαφορά της αξίας των αγαθών μεταξύ της κατάστασης που θα έπρεπε να είναι κι αυτής που βρίσκονται τώρα.

Στην πραγματικότητα, πολλοί αγοραστές συμφωνούν με τις προτάσεις του καταστήματος για μια δωρεάν επισκευή ή για ένα πιστωτικό σημείωμα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να το αποδεχτείτε. Τα καταστήματα συνήθως προτιμούν αυτού του είδους τις προσφορές από την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας ή την αποζημίωση. Κατά πόσο είσαστε διατεθειμένοι να διαφυλάξετε τα νόμιμα δικαιώματα σας εξαρτάται φυσικά από την προσωπική ιδιαίτερή σας περίπτωση.

Ίσως προτιμάτε να δεχθείτε μιαν δωρεάν επισκευή ή μια ανταλλαγή, αν σας γίνει τέτοια πρόταση – ιδιαίτερα αν είναι δύσκολο για σας να αποδείξετε ότι τα αγαθά ήταν ελαττωματικά όταν τα αγοράσατε ή αν παρουσιάσουν το ελάττωμα τους μετά από βραχύχρονη λειτουργία ή χρήση.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου