ΕΛΛΑΔΑ

Στις 29 Φεβρουαρίου η απελευθέρωση των οδικών μεταφορών

στις-29-φεβρουαρίου-η-απελευθέρωση-των-ο-397507

Σχεδόν

συγκλίνουσες απόψεις με κυριότερη αυτή των πληθυσμιακών κριτηρίων εκφράστηκαν

κατά τη συνάντηση του υπουργού Υποδομών, Μάκη Βορίδη με το προεδρείο των

ιδιοκτητών ταξί, με αντικείμενο την απελευθέρωση του επαγγέλματος.

Ο υπουργός ενημέρωσε τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές για τα κυριότερα σημεία

του νομοσχεδίου που προωθεί και το οποίο, όπως ο ίδιος δήλωσε, θα είναι έτοιμο

την επόμενη εβδομάδα για να ψηφιστεί και να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατόν.

Από την πλευρά τους, οι ιδιοκτήτες Ταξί αφού ανέλυσαν στον κ. Βορίδη τη διαμάχη

που είχαν με τον προκάτοχό του Γιάννη Ραγκούση, του παρέθεσαν τις απόψεις και

τις θέσεις τους, ενόψει της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, κάνοντας ειδική

αναφορά στα πληθυσμιακά κριτήρια, αλλά και στις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονταν

στο προεδρικό διάταγμα Ρέππα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διάρκεια της συνομιλίας διαπιστώθηκε η πρόθεση και από

τις δύο πλευρές να καταβληθεί προσπάθεια συνεννόησης, καθώς υπάρχουν σχεδόν

συγκλίνουσες απόψεις, προεξάρχουσας αυτής των πληθυσμιακών κριτηρίων, που

αποτελούσε πάγια θέση του ΛΑΟΣ και την οποία πρόσφατα είχε διατυπώσει και ο κ. Βορίδης.

Μετά τη συνάντηση, ο υπουργός χαρακτήρισε εξαιρετικά χρήσιμη τη συζήτηση,

ανέφερε ότι το σχέδιο νόμου θα είναι σχεδόν έτοιμο σε περίπου μία εβδομάδα και

πρόσθεσε ότι θα περιέχει ρυθμίσεις στην κατεύθυνση της απελευθερώσεως του

συγκεκριμένου επαγγέλματος, αλλά με όρους και κριτήρια τα οποία κατ επανάληψη

έχουν τεθεί.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, χρησιμοποίησε

ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα με πολύ βαριές εκφράσεις κατά του πρώην υπουργού κ. Ραγκούση,

υποστηρίζοντας ότι χωρίς να το επιβάλει η τρόικα έφτιαξε ένα νόμο, στόχος του

οποίου ήταν η διάλυση των ταξί, κατηγορώντας τον κ. Ραγκούση πως «ήταν

υποταγμένος στους νταβατζήδες της ελληνικής κοινωνίας που έχουν χρεοκοπήσει το

οικονομικό σύστημα στη χώρα μας».

Ο κ. Λυμπερόπουλος πρόσθεσε ότι ο κλάδος δεν είναι αντίθετος στο να εξυγιανθεί,

να λειτουργήσει όπως σε όλη την Ευρώπη, με κριτήρια που έχουν να κάνουν με το

κυκλοφοριακό, το περιβαλλοντολογικό ,το πληθυσμιακό και αυτό τη βιωσιμότητα

ενός επαγγέλματος.

Μετατίθεται

για τις 29 Φεβρουαρίου 2012 η πλήρης απελευθέρωση των οδικών μεταφορών, αντί

για την 1η Ιανουαρίου, όπως είχε αρχικά προβλεφθεί. Σύμφωνα με το

πολυνομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή ο Ευάγγελος Βενιζέλος, σαρωτικές αλλαγές

έρχονται και για τα επαγγέλματα των δικηγόρων και συμβολαιογράφων.

Σχετικά με τα επαγγέλματα, στο σχέδιο νόμου προβλέπεται:

· η δυνατότητα σε δυο ή περισσότερους δικηγόρους να

συστήσουν δικηγορική εταιρεία στην περιφέρεια στην οποία ο ένας από τους δύο

έχει την έδρα του.

· η δυνατότητα διαφήμισης των δικηγορικών εταιρειών καθώς και την

υποχρέωση των δικηγορικών συλλόγων να δημοσιεύουν σε ετήσια βάση τα οικονομικά

τους.

· η κατάργηση της ελληνικής ιθαγένειας ως προϋπόθεση για την άσκηση

του επαγγέλματος του συμβολαιογράφου.

· το επάγγελμα του οδικού

μεταφορέα θα μπορεί να ασκείται και από εμπορικές επιχειρήσεις

καθώς και από κοινοτικούς μεταφορείς.

· η απελευθέρωση των οδικών μεταφορών θα τεθεί σε ισχύ από 29ης

Φεβρουαρίου αντί για την 1 Ιανουαρίου 2012.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου