ΕΛΛΑΔΑ

Στο κόστος των Αγώνων οφείλεται σύμφωνα με τον Ζακ Ρογκ το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας

στο-κόστος-των-αγώνων-οφείλεται-σύμφω-407750
Τη φλόγα των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων Νέων του Ινσμπρουκ ήρθε, πριν από λίγες ημέρες, να παραλάβει από την Αθήνα ο πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, Ζακ Ρογκ, αλλά με συνέντευξη που παραχώρησε στην «Καθημερινή» άναψε και άλλες φωτιές.
Χρέωσε στην ολυμπιακή προετοιμασία του 2004 μερίδιο της ευθύνης για την οικονομική κρίση της Ελλάδος, έριξε το «μπαλάκι» για τον αποκλεισμό της Κατερίνας Θάνου από το Πεκίνο στην, τότε, ηγεσία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και θεωρεί ότι η Ελληνίδα πρωταθλήτρια έχει «προδώσει τα ολυμπιακά ιδεώδη» και, γι αυτό τον λόγο, η ΔΟΕ δεν της δίνει το χρυσό μετάλλιο του 2000, που επέστρεψε η Μάριον Τζόουνς.
Ο 69χρονος Ρογκ θεωρεί ότι φταίει και η διοργάνωση για το χρέος. «Θα μπορούσε κανείς δικαίως να το υποστηρίξει αυτό. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες εδώ δεν ήταν βραχυπρόθεσμη επένδυση, μόνο για τις δύο εβδομάδες των Αγώνων, αλλά ήταν και για τις επόμενες γενιές. Ολα όσα οικοδομήθηκαν αποτελούν μια επένδυση για το μέλλον. Για παράδειγμα το αεροδρόμιο της Αθήνας: παλιά ήταν μπελάς να φτάσεις από το αεροδρόμιο του Ελληνικού στο κέντρο της Αθήνας. Τώρα υπάρχει ένα νέο από όπου μέσα σε 25 λεπτά βρίσκεσαι στο κέντρο. Το ίδιο με τα τρένα, το μετρό κ.λπ. Ωστόσο, αν δει κανείς το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας θα δει ότι ένα ποσοστό 2% με 3% οφείλεται στο κόστος των Αγώνων.
Θα μπορούσαν να είχαν διεξαχθεί με πολύ χαμηλότερο κόστος, καθώς υπήρξαν καθυστερήσεις οι οποίες κατέστησαν, μετά, απαραίτητες τις διπλές βάρδιες που κόστισαν περισσότερο. Θα μπορούσαν να είχαν οργανωθεί καλύτερα, ιδιαιτέρως σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό για τη μεταολυμπιακή χρήση των εγκαταστάσεων. Υπήρχαν και επιτυχημένοι χειρισμοί, όπως στη μετατροπή του Διεθνούς Κέντρου Ραδιοτηλεοράσεως σε εμπορικό κέντρο και στη χρήση του Ολυμπιακού Κέντρου του Μπάντμιντον ως θέατρο, ενώ μεγάλη επιτυχία ήταν και η ανέγερση του νέου ποδοσφαιρικού γηπέδου του Ολυμπιακού»

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου