Θέματα & απαντήσεις σε Ιστορία, Φυσική & Ανάπτυξη Εφαρμογών

Τελευταία ενημέρωση: 2019-06-12, 20:04:17
Θέματα & απαντήσεις σε Ιστορία, Φυσική & Ανάπτυξη Εφαρμογών

Σε μαθήματα προσανατολισμού εξετάστηκαν σήμερα, Τετάρτη, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών εξετάστηκαν στην Ιστορία, οι υποψήφιοι της ΟΠ Θετικών Σπουδών στη Φυσική και οι υποψήφιοι της ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Τα θέματα της Ιστορίας, χαρακτηρίζονται βατά, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. «Δόθηκαν στους υποψηφίους με απλό και κατανοητό τρόπο και μπορούμε να πούμε ότι ήταν εύκολα», σχολίασε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιάννης Χανούμης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Χανούμη, με εξαίρεση το θέμα Β1, το οποίο χρειαζόταν συνδυαστική σκέψη από τα δύο πρώτα κεφάλαια του βιβλίου και στο οποίο ίσως να μπερδεύτηκαν ορισμένοι υποψήφιοι, τα υπόλοιπα θέματα ήταν αρκετά σαφή και δεν αναμένεται να προβλημάτισαν ιδιαίτερα τους υποψηφίους. «Ήταν κατατοπιστικά και αναμενόμενα τα θέματα, οπότε και ένας μέτριος μαθητής θα μπόρεσε να γράψει καλά», σημείωσε.

Όσον αφορά τη Φυσική, τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας συνολικά. Ωστόσο, όπως και πέρυσι, οι διατυπώσεις των θεμάτων ήταν μεγάλες και τα θέματα που πήραν στα χέρια τους οι υποψήφιοι ήταν πολλές σελίδες (8 στον αριθμό). «Χρειαζόταν αρκετή συγκέντρωση από τους υποψηφίους για να επεξεργαστούν όλα τα δεδομένα που τους δόθηκαν και σίγουρα έπρεπε να διαχειριστούν σωστά τον χρόνο που είχαν διαθέσιμο, για να μπορέσουν να λύσουν όλα τα θέματα, μέχρι τέλους», επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νάνσυ Σαμαρά, καθηγήτρια και συντονίστρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Αθηναίων.

Όπως πρόσθεσε, τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και ειδικότερα, το Γ θέμα αφορούσε διαχείριση εφαρμογών, που όσοι είχαν προετοιμαστεί καλά μπορούσαν να ανταπεξέλθουν, ενώ το Δ θέμα δεν έκρυβε παγίδες και ήταν αναμενόμενο. «Το μόνο πρόβλημα που ίσως αντιμετώπισαν στο Δ θέμα οι υποψήφιοι ήταν η αλυσίδα των υποερωτημάτων», σημείωσε.

Μέτριας δυσκολίας χαρακτηρίζονται και τα φετινά θέματα στο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον». «Τα θέματα ήταν κλασικά και αναμενόμενα, αλλά κάπως απαιτητικά», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχάλης Βαξεβανίδης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Βαξεβανίδη, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Β θέμα ήταν σχετικά δύσκολο, ενώ το Γ αφορούσε βασικές γνώσεις και μεθοδολογίες που οι υποψήφιοι είχαν διδαχθεί ήδη από την αρχή της χρονιάς. «Το Β είναι αρκετά δύσκολο για Β θέμα, έχει πολλά ζητούμενα. Το Γ αφορά κλασικές μεθοδολογίες, βασικές γνώσεις. Το Δ, όμως είναι αρκετά δύσκολο και ίσως πολλοί να δυσκολευτούν να συνεχίσουν μετά το τρίτο υποερώτημα», κατέληξε.

Κατεβάστε από εδώ τα θέματα της Φυσικής για τα Ημερήσια Λύκεια

Κατεβάστε από εδώ τα θέματα της Ιστορίας για τα Ημερήσια Λύκεια

Κατεβάστε από εδώ τα θέματα της Πληροφορικής για τα Ημερήσια Λύκεια

 

Ο σχολιασμός της ΟΕΦΕ 

Κατεβάστε από εδώ το σχολιασμό για την Πληροφορική

Κατεβάστε από εδώ το σχολιασμό για την Ιστορία

 

Οι απαντήσεις

Κατεβάστε από εδώ τις απαντήσεις για την Πληροφορική

Κατεβάστε από εδώ τις απαντήσεις στην Φυσική

Κατεβάστε από εδώ τις απαντήσεις της Ιστορίας

 

Εσπερινά Λύκεια

Κατεβάστε από εδώ τα θέματα της Φυσικής για τα Εσπερινά Λύκεια

Κατεβάστε από εδώ τα θέματα της Ιστορίας για τα Εσπερινά Λύκεια 

Κατεβάστε από εδώ τα θέματα της Πληροφορικής για τα Εσπερινά Λύκεια

 

Τη Δευτέρα, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ εξετάστηκαν σε Αρχαία και Μαθηματικά.

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ, την Πέμπτη θα εξεταστούν στα μαθήματα: Ανατομία-Φυσιολογία, Ηλεκτροτεχνία, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης και Αρχιτεκτονικό Σχέδιο.

thetoc.gr

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
1
=