ΕΛΛΑΔΑ

Λάδι, μέλι, παπούτσια και κατσαρόλες στέλνουν οι Έλληνες στους ξενιτεμένους συγγενείς τους

λάδι-μέλι-παπούτσια-και-κατσαρόλες-στ-687951

Αύξηση κατά 97% στις πωλήσεις της σημείωσε την χρονιά που πέρασε η Eurosender, η online πλατφόρμα door-to-door αποστολών σε χώρες της Ε.Ε. που προσφέρει η εταιρεία.

Η πλατφόρμα καθίσταται όλο και πιο δημοφιλής στη χώρα μας, κυρίως λόγω της ευκολίας της χρήσης της, αλλά και των ανταγωνιστικών τιμών που προσφέρει τόσο σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις όσο και σε καταναλωτές. Οι χρήστες μπορούν να στείλουν οτιδήποτε από πακέτα και αποσκευές μέχρι από παλέτες και container.

Σύμφωνα με το «Έθνος», χαρακτηριστικό είναι ότι από πέρσι τον Νοέμβριο η επισκεψιμότητα στο site της Eurosender αυξήθηκε κατά 173%, ενώ από το 2016 η πλατφόρμα online αποστολών έχει σημειώσει αύξηση πωλήσεων κατά 166%. Βάσει προβλέψεων, οι πωλήσεις αναμένεται να σημειώσουν ανάπτυξη μεγαλύτερη του 150% μέσα στο 2019. Λόγω των εξαιρετικών επιδόσεων και της αύξησης του όγκου εργασιών, η Eurosender προχωράει σε 35% μείωση του κόστους των -ήδη οικονομικών- υπηρεσιών της στους καταναλωτές που στέλνουν πακέτα στις χώρες της Ε.Ε.:

Τι στέλνουν όμως οι Έλληνες στο εξωτερικό και ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί;

Σύμφωνα, λοιπόν, με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το τμήμα Πωλήσεων της Eurosender, οι δημοφιλέστερες αποστολές από την Ελλάδα προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντίστροφα ήταν:

– Ρούχα και παπούτσια – 41%

– Φαγητό (ελαιόλαδο, μέλι, λικέρ κουμκουάτ, κουλουράκια, μελομακάρονα) – 22%

– Είδη σπιτιού (σεντόνια, χαλιά, κουρτίνες, στρώματα, κατσαρόλες, μπολ) – 18%

– Βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά και εκπαιδευτικό υλικό – 8%

– Άλλα είδη (καλλυντικά, σαπούνι ελιάς) – 6%

– Εξαρτήματα αυτοκινήτου – 5%

Αξίζει να σημειωθεί ότι μία εξαιρετικά συνηθισμένη ερώτηση των Ελλήνων αποστολέων είναι εάν μπορούν να στείλουν νωπό κρέας στο εξωτερικό, ενώ το καλοκαίρι ρωτούν εάν παραδίδονται πακέτα σε σκάφη.

Τα στοιχεία προέρχονται από τις ερωτήσεις που δέχεται η Eurosender από τους πελάτες της, καθώς φυσικά τα πακέτα των αποστολών δεν ανοίγονται ποτέ.

«Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για τη δουλειά μας στην ελληνική αγορά. Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα, τα ρεύματα των ανθρώπων που μετακινούνται λόγω εργασίας ή σπουδών σε χώρες του εξωτερικού σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές που προσφέρουμε, την ευκολία της πλατφόρμας μας και το γεγονός ότι οι υπηρεσίες μας είναι στα ελληνικά, όλοι αυτά αποτελούν βασικούς παράγοντες της επιτυχίας μας στην τοπική αγορά.

Σε αυτό το πλαίσιο μπορούμε και αναπτύσσουμε την εδώ ομάδα μας με περισσότερα μέλη -αυτή τη στιγμή έχουμε πέντε ανθρώπους στην Εξυπηρέτηση Πελάτων και τις Πωλήσεις και σχεδιάζουμε να προσλάβουμε περισσότερους το 2019- και φυσικά είμαστε σε θέση πλέον να προσφέρουμε μία ακόμα πιο οικονομική υπηρεσία», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Country Manager στην Eurosender.

[protothema.gr]

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου