ΕΛΛΑΔΑ

Πλημμέλημα η μη πληρωμή εισιτηρίου

πλημμέλημα-η-μη-πληρωμή-εισιτηρίου-851206

Αντιμέτωποι με ποινές φυλάκισης μέχρι τρεις μήνες θα είναι όσοι αρνούνται να πληρώσουν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Το Υπουργείο Υποδομών καταθέτει στη Βουλή, μέχρι και την Παρασκευή, τροπολογία στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, βάσει της οποίας καθιερώνεται ως πράξη πλημμεληματικού χαρακτήρα η άρνηση πληρωμής εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Οι παραβάτες που θα εντοπίζονται, θα καλούνται να πληρώσουν το διοικητικό πρόστιμο που προβλέπεται ήδη κι αν αρνηθούν, θα διώκονται ποινικά για πλημμέλημα, που επισύρει ποινές μέχρι και τρεις μήνες φυλάκισης.

Η ίδια τροπολογία θα καθιερώνει ως παράβαση του ΚΟΚ και την άρνηση πληρωμής διοδίων.

«Πολιτική η δίωξή μας»

«Πολιτική και φρονηματική» χαρακτήρισαν τη δίωξή τους τα μέλη της κίνησης «Δεν πληρώνω διόδια», στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Το «παρών» έδωσαν εκπρόσωποι φορέων και κατοίκων της βορειοανατολικής Αττικής που συμμετέχουν στο Πανελλαδικό Συντονιστικό όργανο του κινήματος, για το θέμα των διοδίων.

Υποστήριξαν ότι ο αγώνας τους είναι δίκαιος και πρόσθεσαν ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσουν.

Ο Κώστας Παπαδάκης, νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, έκανε λόγο για «κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου» και μίλησε για νομικό αδιέξοδο από πλευράς των παραχωρησιούχων εταιριών, αφού όπως είπε, στην περίπτωση των διωκόμενων μελών, δεν υπάρχει αδίκημα.

«Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο» ανέφερε.

Η δημοτική σύμβουλος Ωρωπού Ιωάννα Στεργίου, αφού επεσήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού υπάρχουν οκτώ σταθμοί διοδίων, έκανε λόγο για παραλείψεις και παρατυπίες από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρείας σε σχέση με τις συμβάσεις παραχώρησης έργων.

«Το αίτημά μας γεννήθηκε από την ασυδοσία της κυβέρνησης και τον εταιρειών», ανέφερε ο Σταύρος Κουδούνης, ενώ επεσήμανε ότι ειδικά για τους κατοίκους στις περιοχές της ΒΑ Αττικής, το κόστος των διοδίων θα έπρεπε να είναι γύρω στα 0,45 λεπτά με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, ενώ πληρώνουν 2,5 ευρώ.

«Δεν είμαστε τζαμπατζήδες. Τζαμπατζήδες είναι όσοι κρύβονται πίσω από αυτές τις συμβάσεις, πίσω από αυτή τη διαπλοκή που σήμερα πληρώνουμε όλοι» είπε ο Στράτος Λουπάτατζης και υπογράμμισε ότι «τα μέλη του κινήματος είναι άνθρωποι από όλους τους πολιτικούς χώρους, ενεργοί πολίτες στον τόπο τους».

Παρέμβαση έκανε και η Μαρία Γασπαρινάτου, εκπροσωπώντας το κίνημα «Δεν πληρώνω» για την Αττική Οδό, η οποία υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο πρέπει να παραχωρηθεί στο Δημόσιο, αφού οι εταιρείες έχουν εισπράξει ήδη τα προβλεπόμενα από τη σύμβασή τους κέρδη.

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου