Συνεχίζεται το «μπλόκο» στις μεταφορές

Τελευταία ενημέρωση: 2010-09-25, 00:00:00
Συνεχίζεται το «μπλόκο» στις μεταφορές
<p>Στα λιμάνια μεταφέρουν τώρα την ένταση οι μεταφορείς, οι οποίοι την Παρασκευή εμπόδισαν πάλι τη φόρτωση πλοίων για τα νησιά στο λιμάνι του Πειραιά, προκαλώντας την επέμβαση αστυνομικών δυνάμεων. <br /> Συγκεκριμένα ομάδα επαγγελματιών προσπάθησε να εμποδίσει συναδέλφους τους να φορτώσουν εμπορεύματα στο Blue Star για Ρόδο. <br /> Σε επιφυλακή βρίσκονται δυνάμεις της αστυνομίας και του λιμενικού στις πύλες του λιμανιού του Πειραιά, ώστε να αποφεύγονται ανάλογες κινήσεις. Αρκετοί ιδιοκτήτες φορτηγών παραμένουν στο σημείο, έτοιμοι να εμποδίσουν πάλι τη φόρτωση.<br /> Οι γραπτές διαβεβαιώσεις της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών δεν φαίνεται να έπεισαν τους ιδιοκτήτες φορτηγών-βυτιοφόρων, οι οποίοι αποφάσισαν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους με έμφαση το λιμάνι του Πειραιά. <br /> Στη διάρκεια της πανελλαδικής συνάντησης, οι μεταφορείς αποφάσισαν σε ποσοστό 60%-40% να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις, εκτιμώντας ότι οι δεσμεύσεις του υπουργού δεν τους ικανοποιούν.<br /> Στη διάρκεια της συνάντησης σημειώθηκε μεγάλη ένταση, καθώς ήταν αρκετές οι φωνές που ζητούσαν την αναστολή των κινητοποιήσεων.<br /> Οι μεταφορείς, που είχαν μαζί τους και νομικό σύμβουλο, τονίζουν ότι οι δεσμεύσεις του κ. Ρέππα δεν τους ικανοποιούν, καθώς υπάρχουν αρκετές ασάφειες στην επιστολή, η οποία δεν καλύπτει όλα όσα τους είχε υποσχεθεί ο υπουργός.</p> <p><strong>Η απάντηση της κυβέρνησης</strong></p> <p>«Εάν δεν αντιλαμβάνονται το συμφέρον τους και του κοινωνικού συνόλου, είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι ή οι ηγεσίες που αποφασίζουν τη συνέχιση ή μη των κινητοποιήσεων» ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.<br /> Ο Γιώργος Πεταλωτής συμπλήρωσε ότι «από εκεί και πέρα υπάρχει νόμος του κράτους», ότι η κυβέρνηση έχει οδηγηθεί έως σήμερα με γνώμονα την ψυχραιμία και την αποφασιστικότητα και πως «όσοι παραβαίνουν τους νόμους έχουν και τις αντίστοιχες συνέπειες».<br /> Eν τω μεταξύ με απόφαση του υπουργείου Υποδομών, αίρονται τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας βυτιοφόρων ΦΔΧ και Ιδιωτικής Χρήσης για τη μεταφορά υγρών καυσίμων, κατ' εξαίρεση, από το μεσημέρι της Παρασκευής μέχρι και την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου.</p> <p><strong>Η επιστολή Ρέππα</strong></p> <p>Επιστολή, με την οποία δεσμεύεται και γραπτώς για τα τρία βασικά αιτήματα των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης, δηλαδή το αναπτυξιακό, το φορολογικό και το ασφαλιστικό, απέστειλε χθες, Παρασκευή προς τους εκπροσώπους των επαγγελματιών οδικών μεταφορών, ο υπουργός Μεταφορών, Δημήτρης Ρέππας, ύστερα και από συνεννόηση με τα συναρμόδια υπουργεία.<br /> Ειδικότερα για το φορολογικό, στην επιστολή του ο κ.Ρέππας αναφέρει ότι σταδιακά καταργείται ο φόρος υπεραξίας κατά τη μεταβίβαση των αδειών στο χρονικό διάστημα που προβλέπει ο νόμος και μηδενίζεται την 1/1/2013.<br /> Δίνεται δυνατότητα στους κατόχους αδειών φορτηγών δημόσιας χρήσης να αποσβέσουν την αξία της άδειας τους, αφαιρώντας την από τα ακαθάριστα έσοδα, κάθε έτος για περίοδο από 3 έως και 7 χρόνια και με τρόπο που επιλέγουν οι ίδιοι.<br /> Εάν σε κάποιο έτος οι μεταφορείς δεν έχουν φορολογητέα κέρδη επιτρέπεται να μεταφέρουν το δικαίωμα της απόσβεσης στα επόμενα χρόνια (μέχρι τα 7).<br /> Στην περίπτωση που μέσα σε αυτό το διάστημα μεταβιβασθεί η άδεια, τότε το υπόλοιπο της απόσβεσης μπορεί να μεταβιβασθεί προς όφελος των νέων ιδιοκτητών.<br /> Σε περίπτωση σύνταξης δίνεται το δικαίωμα να κάνουν χρήση του υπολειπόμενου ποσού της αξίας της άδειας για απόσβεση.<br /> Ειδικά για τους μικρούς νομαρχιακούς μεταφορείς προβλέπεται προσαύξηση των ποσών απόσβεσης της άδειας κατά 50%. <br /> Για το ασφαλιστικό σημειώνει ότι:<br /> -Οι ασφαλισμένοι στο πρώην ΤΣΑ πριν το 1993, που συνταξιοδοτούνται από 1/1/2011 και εφεξής από τον ΟΑΕΕ, για τον υπολογισμό της σύνταξης εντάσσονται από την ΠΟ3 κατηγορία στην ΠΟ5 για τα χρόνια που έχουν συμπληρώσει στο ΤΣΑ μέχρι 31/12/2006.<br /> -Η ένταξη στην κατηγορία αυτή γίνεται μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου και καταβολή πρόσθετης εισφοράς 250 ευρώ για κάθε έτος ασφάλισης που έχει συμπληρωθεί στο ΤΣΑ μέχρι 31/12/2006.<br /> -Για τα έτη από 1/1/2001 και εφεξής η σύνταξη υπολογίζεται με βάση τις κατηγορίες στις οποίες έχουν ενταχθεί οι παραπάνω ασφαλισμένοι (ΠΟ4 και ΠΟ6).<br /> -Η καταβαλλόμενη σύνταξη και στις δύο περιπτώσεις ανέρχεται στο 2% για κάθε έτος ασφάλισης για όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι 31/12/2014.<br /> -Με τη ρύθμιση αυτή οι δικαιούχοι με 35 χρόνια ασφάλισης θα λάβουν σε ετήσια βάση αύξηση ύψους 2350 ευρώ. Οι έχοντες περισσότερα χρόνια ασφάλισης θα λάβουν ακόμα μεγαλύτερο ποσό.<br /> Τέλος για την ένταξή τους στον αναπτυξιακό νόμο στην επιστολή αναφέρεται ότι στο σχέδιο του νέου αναπτυξιακού νόμου θα προβλέπεται για πρώτη φορά η υπαγωγή σε αυτόν επενδυτικών σχεδίων στον τομέα των μεταφορών, όπως άλλωστε αναφέρεται και στο σχετικό άρθρο του νέου νόμου για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές.<br /> Επιπλέον παρέχεται η δυνατότητα ενίσχυσης για επενδυτικά σχέδια στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών από εξειδικευμένα προγράμματα του ΕΣΠΑ.</p> <p>&#160;</p> <p><br /> &#160;</p>

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
1
+
5
=