Πρόσληψη 15.500 αναπληρωτών

Τελευταία ενημέρωση: 2010-08-26, 00:00:00
Πρόσληψη 15.500 αναπληρωτών
Την πρόσληψη 15.500 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, εκ των οποίων οι μισοί (7.800) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, για την κάλυψη κενών θέσεων εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας έπειτα από τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του με το ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ).<br />Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το υπουργείο Παιδείας «εξήγησε αναλυτικά όλα τα θεσμικά, διαρθρωτικά και οικονομικά μέτρα, ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα (εξορθολογισμός της διαχείρισης του εκπαιδευτικού δυναμικού, ανάκληση αποσπάσεων από διοικητικές θέσεις κ.ο.κ.).<br />Επίσης, «κατέστησε σαφές ότι δεν υπάρχει καμία πρόθεση συγχώνευσης τμημάτων και ότι παραμένει το ίδιο θεσμικό πλαίσιο, που ίσχυε και τα προηγούμενα χρόνια, για τον αριθμό μαθητών ανά τάξη» και ζήτησε τη συνεργασία και τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, λόγω και των ιδιαίτερων δυσκολιών που υπάρχουν τη χρονιά αυτή.<br />«Είχαμε μια πολύωρη διαδικασία συζήτησης με τη ΔΟΕ. Αντικείμενο ήταν οι προϋποθέσεις για να ξεκινήσει πολύ καλά η σχολική χρόνια που έρχεται. Η συζήτηση ήταν ουσιαστική. Δόθηκαν περαιτέρω εξηγήσεις στη ΔΟΕ, για τον σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας, σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό: των αποσπάσεων από σχολειό σε σχολείο, των αναπληρώσεων των κενών, αλλά και της όλης διαδικασίας κατανομής με ορθολογικό τρόπο του εκπαιδευτικού μας δυναμικού, έτσι ώστε στις 13 Σεπτεμβρίου να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη δύσκολη κατάσταση που υπάρχει σήμερα με πολλή αισιοδοξία» δήλωσε η υφυπουργός Εύη Χριστοφιλοπούλου. <br />«Είμαστε πραγματικά ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από το κλίμα της συζήτησης και από το γεγονός ότι και οι δυο πλευρές, παρά τις επιμέρους διαφορές, έχουμε έναν κοινό στόχο. Ο κοινός στόχος είναι να κάνουμε κάθε τι δυνατό, έτσι ώστε η 13η Σεπτεμβρίου να βρει όσο το δυνατόν πιο έτοιμους τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία μας, για να μπορούν τα παιδιά να διδαχτούν με δημιουργικότητα και χαρά» κατέληξε η κα Χριστοφιλοπούλου.<br /><br />
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
1
+
4
=