ΕΛΛΑΔΑ

Στον ανακριτή ο δράστης της δολοφονίας στην Καστοριά. Άγνωστο το πραγματικό κίνητρό του

στον-ανακριτή-ο-δράστης-της-δολοφονία-534836

Το «πραγματικό» κίνητρο της δολοφονίας του 52χρονου ταξιτζή από τον 30χρονο ειδικό φρουρό στην Καστοριά, εξακολουθεί να αναζητά η αστυνομία, που δεν πείθεται από τους ισχυρισμούς του δράστη, ο οποίος αυτή την ώρα βρίσκεται στο γραφείο του ανακριτή, προκειμένου να απολογηθεί. Για την μεταφορά του ελήφθησαν δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, υπό τον φόβο επεισοδίων από την οικογένεια του θύματος.

Έξω από το δικαστικό μέγαρο της πόλης, έφτασαν λίγο μετά τις 9 το πρωί συνάδελφοι του θύματος με τα οχήματά τους και απέκλεισαν συμβολικά το χώρο.

Ο 30χρονος δράστης ισχυρίζεται πως οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει τον οδήγησαν στην ληστεία. Υποστηρίζει δηλαδή πως αποφάσισε να ληστέψει τον ταξιτζή και για το λόγο αυτό του ζήτησε να τον μεταφέρει στην ερημική περιοχή. Εκεί, λέει πάντα ο ίδιος, προφασίστηκε πως έχει να κουβαλήσει βαριά αντικείμενα και ρώτησε τον ταξιτζή αν μπορεί να κατέβει και να τον βοηθήσει. Κατόπιν, επιχείρησε να τον ληστέψει, όμως ο 52χρονος αντιστάθηκε. Τότε συνέβη το μοιραίο, λέει ο δράστης, καθώς πανικοβλήθηκε και πυροβόλησε τον άτυχο οδηγό, προκαλώντας τον θάνατό του.

Οι ισχυρισμοί του όμως έχουν προφανή κενά: Ο δράστης δεν πήρε από το θύμα ούτε τα χρήματά του, ούτε το κινητό του τηλέφωνο. Επίσης, δεν θα επέλεγε να οδηγήσει το θύμα του στην συγκεκριμένη τοποθεσία, που ανήκει σε συγγενικό του πρόσωπο, ενώ τέλος, δεν θα χρησιμοποιούσε το συγκεκριμένο όπλο. Πρόκειται για ένα 45άρι περίστροφο, το οποίο κατείχε νόμιμα και είναι το μόνο τέτοιο όπλο σε όλη την Καστοριά. Επιπλέον, είναι το όπλο με το οποίο είχε πυροβοληθεί και τραυματιστεί ο Νίκος Μαζιώτης, όταν επιχείρησε να διαφύγει από αστυνομικούς στο κέντρο της Αθήνας τον Ιούλιο του 2014.

Ο 30χρονος ειδικός φρουρός έως αυτήν την ώρα επιμένει πάντως πως πίστευε ότι η ληστεία αυτή θα του έλυνε τα οικονομικά του προβλήματα, ένας ισχυρισμός που πάντως δεν πείθει κανέναν.

(protothema.gr)

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου