ΕΛΛΑΔΑ

ΕΛΑΣ: Στην κατάσταση που ήταν ο Μαυρίκος δεν θα έπρεπε να οδηγεί

ελασ-στην-κατάσταση-που-ήταν-ο-μαυρίκο-830325

Στοιχείο-«φωτιά» για την φυσική και παθολογική κατάσταση του Παναγιώτη Μαυρίκου, έχουν στην κατοχή τους οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., σύμφωνα με το οποίο ο 42χρονος εκδότης δεν θα έπρεπε να οδηγεί την συγκεκριμένη μέρα.

Η κατάστασή του δεν του επέτρεπε να οδηγήσει, με τους αρμόδιους αξιωματικούς να αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Όποιος γιατρός και να τον εξέταζε, το πρώτο πράγμα που θα του επεσήμανε θα ήταν να μην οδηγήσει». Τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. αναμένουν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, τα οποία σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους θα επιβεβαιώσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα υγείας.

Αυτή η παράμετρος σε συνδυασμό με το πιθανό μηχανολογικό πρόβλημα του οχήματος που προκάλεσε την πυρκαγιά, εξηγεί τις σπασμωδικές αντιδράσεις του οδηγού, τις τουλάχιστον πέντε επαφές με το προστατευτικό τοιχίο, ενώ από την στιγμή της ακινητοποίησης εμφανίστηκε αδρανής για 34 δευτερόλεπτα, έβαλε αλάρμ, και δεν επιχείρησε να βγει από την πλευρά του συνοδηγού όταν ξεπήδησαν οι πρώτες φλόγες.

Από το οπτικό υλικό διαπίστωσαν ότι ένας διερχόμενος χρησιμοποιώντας πυροσβεστήρα έσπασε το τζάμι του συνοδηγού. Τα συγκεκριμένα κομμάτια τζαμιού δεν φέρουν ίχνη καπνού, δείγμα ότι δεν είχε ξεσπάσει ακόμη η πυρκαγιά στο όχημα. Στοιχείο που επιβεβαιώνει και πάλι την παράξενη αδράνεια του οδηγού να βγει από το αυτοκίνητο πριν ακόμη τυλιχθεί στις φλόγες.

Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., έχουν κάποιες ενδείξεις και στοιχεία ότι το αυτοκίνητο του 42χρονου εκδότη δεν ήταν σε καλή κατάσταση, ενώ και η συντήρησή του σε συγκεκριμένα κρίσιμα σημεία δεν ήταν η ενδεδειγμένη, κάτι που φαίνεται πως έχει αποτελέσει την αιτία της πυρκαγιάς και έχει συντελέσει στην γρήγορη επέκτασή της.

Οι πραγματογνώμονες διαπιστώνουν αρχικά υπήρξε διαρροή λαδιού και στη συνέχεια καυσίμου. Στο τελικό στάδιο της τελευταίας επαφής με το τοιχίο και ακινητοποίησης του οχήματος, το αριστερό μπροστινό λάστιχο είχε σκάσει και η επαφή γινόταν με την μεταλλική ζάντα, προκαλώντας σπινθήρες, που πιθανόν πυροδότησαν μεγαλύτερη εστία φωτιάς.

Χθες οι ορισμένοι πραγματογνώμονες της ΕΛ.ΑΣ. και του Πυροσβεστικού Σώματος, Επαμεινώνδας Μπούρας και Αναστάσιος Δέδες, μαζί με τους τεχνικούς συμβούλους της οικογένειας προέβησαν σε μία ακόμη αυτοψία του σημείου της Αττικής Οδού, όπου συνέβη το περιστατικό αλλά και σε αυτοψία του πολυτελούς τζιπ που βρίσκεται στα εγκληματολογικά εργαστήρια.

Όλοι τους φαίνεται να αποκλείουν το ενδεχόμενο της δολιοφθοράς και προσανατολίζονται στο σοβαρό μηχανολογικό πρόβλημα. Το πόρισμα τους ενδέχεται να ολοκληρωθεί έως και το τέλος της εβδομάδας.

Από αυτή την αυτοψία, οι τεχνικοί σύμβουλοι της οικογένειας, Νίκος Διαμαντής και Γιώργος Ραυτογιάννης, αναζήτησαν τουλάχιστον πέντε απαντήσεις σε αντίστοιχα ερωτήματα. Εξέτασαν αν υπήρξε μηχανολογικό πρόβλημα στην τροφοδοσία λαδιού ή καυσίμου, «σπάσιμο» κινητήρα, πρόβλημα στα φρένα, σε ηλεκτρικά συστήματα, στην μετάδοση της κίνησης ή κάπου αλλού. Παράλληλα επεδίωξαν να διαπιστώσουν ποια ήταν η καύσιμη ύλη της πυρκαγιάς, σε ποια σημεία ξέσπασε, αν εντοπίζεται δολιοφθορά που προκάλεσε μηχανολογικό πρόβλημα και πυρκαγιά και αν τα κομμάτια που εντόπισαν στην Αττική Οδό προέρχονται από το πολυτελές τζιπ.

Προς το παρόν οι τεχνικοί σύμβουλοι της οικογένειας έχουν τεκμηριώσει ότι το 70% από τα αντικείμενα που έχουν συλλέξει από τον τόπο του περιστατικού ανήκουν στο όχημα του Παναγιώτη Μαυρίκου. Αυτά τα κομμάτια ενδέχεται να μεταφερθούν σε συνεργεία της συγκεκριμένης αυτοκινητοβιομηχανίας προκειμένου να εξεταστούν από μηχανικούς τους.

Πηγή:thetoc.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου