Δείτε τα σημερινά θέματα και απαντήσεις των πανελληνίων

Τελευταία ενημέρωση: 2016-05-20, 10:39:16
Δείτε τα σημερινά θέματα και απαντήσεις των πανελληνίων

Στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής και στην Ιστορία, αμφότερα γενικής Παιδείας, εξετάστηκαν σήμερα, Παρασκευή, οι υποψήφιοι των γενικών λυκείων (με το παλιό και το νέο σύστημα).

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ (ομάδα Β’) που δίνουν με το παλιό σύστημα, θα εξεταστούν σε ένα εκ των εξής μαθημάτων γενικής Παιδείας: Βιολογία, Φυσική, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής ή Ιστορία.

  • Για τα θέματα των Μαθηματικών & Στοιχ. Στατιστικής Ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Νέου και Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
  • Για τα θέματα των Μαθηματικών & Στοιχ. Στατιστικής Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Νέου και Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
  • Για τα θέματα της Ιστορίας Ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Νέου και Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
  • Για τα θέματα της Ιστορίας Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Νέου και Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
  • Για τα θέματα της Φυσικής Ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
  • Για τα θέματα της Φυσικής Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
  • Για τα θέματα της Βιολογίας Ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
  • Για τα θέματα της Βιολογίας Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδας Β) Παλαιού Συστήματος εδώ.

 

Ο taxydromos.gr σε συνεργασία με το Φροντιστήριο Θεωρητικής Κατεύθυνσης "Ιδέα" παρουσιάζουν τις λύσεις των θεμάτων της Ιστορίας Γενικής Παιδείας:

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ  ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  20-5-2016

Θέμα Α1

 α.σελ.67: «Και οι Οθωμανοί Τούρκοι ανέπτυξαν…των χριστιανών της χώρας».

 β.σελ.107: «Κατά την ίδια περίοδο (του μεσοπολέμου)…στο ανεπιθύμητο αυτό αποτέλεσμα».

 γ. Σελ.163: «Την 1η Απριλίου 1955…Μάρτιο του 1956».

 

Θέμα Α2

 α.Λάθος

 β.Λάθος

γ.Σωστό

δ.Λάθος

 ε.Σωστό

 

Θέμα Β1      Σελ.35-36: «Τον αρχικό γενικό ενθουσιασμό…κοινοβουλίου».

Θέμα Β2     Σελ.154: «Στα τέλη της δεκαετίας του 1940…«πατέρες της Ευρώπης».».

 

Θέμα Γ1

α)σελ.41-42:Εισαγωγικά χρησιμοποιούμε επιλεκτικά στοιχεία από τις δύο πρώτες παραγράφους Ως κυρίως απάντηση επιλέγουμε τα σχετικά με τα υποερωτήματα χωρία από την υποενότητα :H Βιομηχανική επανάσταση στην Αγγλία. Αναλυτικότερα: «Ο λόγος για τον οποίο οι επαναστατικές αλλαγές στην τεχνολογία…με αποκορύφωμα την ατμομηχανή». «Η Αγγλία διέθετε επιπλέον…με τα μέσα της εποχής»

Από το KEIMENO Α:Ως προς τις τεχνολογικές καινοτομίες να γίνει αναφορά στις ατμομηχανές μεγάλης ισχύος, στις πηγές ενέργειας ανήκουν ο άνθρακας και ως πρώτη ύλη ο σίδηρος , ως προς τα μέσα μεταφοράς να τονιστεί η δυνατότητα της μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων άνθρακα από το μέτωπο εξόρυξης στην επιφάνεια και ως προς τα μέσα συγκοινωνίας να αξιοποιηθεί το απόσπασμα: «Η τεράστια αυτή αύξηση οφειλόταν κυρίως στο σιδηρόδρομο…τεχνογνωσία».

β) Βασικός παράγοντας που συνέβαλε στην εκδήλωση της Βιομηχανικής επανάστασης στην Αγγλία ήταν ότι «υπήρχε διαθέσιμο εργατικό δυναμικό(σελ.42)»

Από το KEIMENO B:Το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολήθηκε στη βιομηχανία της Αγγλίας προήλθε από την απότομη πτώση του γεωργικού πληθυσμού που μετανάστευσε στα αστικά κέντρα, προσφέροντας τα αναγκαία εργατικά χέρια. Εκτός από τους αγρότες στα εργοστάσια εργάστηκαν διάφοροι μικροπαραγωγοί και φτωχοί εργαζόμενοι. Προτιμήθηκαν γυναίκες και παιδιά «ως ευπειθέστεροι και χαμηλόμισθοι». Ως προς τις συνθήκες εργασίας ο συγγραφέας εκτιμά ότι ο ελεύθερος άνθρωπος θεωρούσε την εργασία στο εργοστάσιο μια μορφή σκλαβιάς και παράλληλα παρατηρεί ότι «στη δεκαετία του 1830…παρουσιάζει επιδείνωση».

 

Θέμα Δ1

α)σελ.80-81:«Τελείωσε ο Α΄ Παγκόσμιος  Πόλεμος…των στρατιωτικών στην πολιτική»

β)σελ.81 «Ο πόλεμος οδήγησε επίσης …εθνικής εστίας των Εβραίων»

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
4
=