ΕΛΛΑΔΑ

Κουτσούμπας για ΝΑΤΟ: Ανοίγει ο δρόμος συγκυριαρχίας στο Αιγαίο

κουτσούμπας-για-νατο-ανοίγει-ο-δρόμος-101988

Περιοδεία στο εργοστάσιο της ΛΑΡΚΟ πραγματοποίησε το πρωί της Πέμπτης ο γενικός γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας.

«Ο αγώνας των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ, όλου του λαού της περιοχής συνεχίζεται. Η ΛΑΡΚΟ είναι μια στρατηγικής σημασίας επιχείρηση, σθεναρά πρέπει να αντιπαλέψουμε οποιαδήποτε μορφή ιδιωτικοποίησης. Απαιτείται δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα ορυκτού πλούτου», ανέφερε ο Δημήτρης Κουτσούμπας, για να προσθέσει:

«Ταυτόχρονα, χρειάζεται καθετοποίηση της παραγωγής του ανοξείδωτου χάλυβα και των υποπροϊόντων του, φυσικά με προστασία του περιβάλλοντος, αλλά κυρίως εξασφάλιση μόνιμης και σταθερής δουλειάς όλων των εργαζομένων στις επιχειρήσεις της ΛΑΡΚΟ καΙ βεβαίως όλα τα υπόλοιπα ζητήματα, τα κατακτημένα δικαιώματα με αγώνες και θυσίες των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ, με Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και λοιπά».

Σύμφωνα με τον ίδιο, «αυτό το μήνυμα στέλνει το ΚΚΕ εδώ σήμερα από τη Λάρυμνα και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε κι όλο το επόμενο διάστημα. Εργάτες, αγρότες, αυτοαπασχολούμενοι, γυναίκες και νέοι των λαϊκών οικογενειών, ενωμένοι σε λαϊκή συμμαχία, για μια ανάπτυξη σε όφελος των εργαζομένων, του λαού μας, σε όφελος μόνο των συμφερόντων του εργαζόμενου λαού».

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις προσφυγικές ροές, ο γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ σημείωσε:

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή στιγμή που δημιουργείται είναι η εμπλοκή του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, στη φύλαξη των συνόρων. Ανοίγει ο δρόμος για συγκυριαρχία στο Αιγαίο, ενώ ταυτόχρονα νέα σύννεφα πολέμου δημιουργούνται στην περιοχή, κυρίως με τη συσσώρευση και τη συγκέντρωση πολεμικών πλοίων σε όλο το Αιγαίο, τόσο ΝΑΤΟϊκών όσο και άλλων δυνάμεων και βέβαια ανησυχούμε και με τις χθεσινές εξελίξεις και για την κατάσταση στη Συρία σε σχέση και με την Τουρκία και τη ΝΑΤΟϊκή παρέμβαση, αλλά και με τις εξελίξεις στη Λιβύη, που απ’ ότι φαίνεται επίκειται επέμβαση το επόμενο διάστημα».

real.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου