ΕΛΛΑΔΑ

Απόβαση στη Μύκονο ετοιμάζουν οι Αυστριακοί -Γυρίσματα στα στενά της Χώρας και στις παραλίες για την προβολή του νησιού

απόβαση-στη-μύκονο-ετοιμάζουν-οι-αυστ-332345

Η Αυστρία ψηφίζει Ελλάδα και κυρίως Μύκονο. Την τιμητική της στην Αυστρία θα έχουν το επόμενο διάστημα η χώρα μας και ιδιαιτέρως το «νησί των Ανέμων», στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού για όλο το έτος.

Γνωστά ονόματα του θεάματος από την Αυστρία, εκπρόσωποι τριών τηλεοπτικών δικτύων, 20 δημοσιογράφοι των κυριότερων αυστριακών εντύπων και οι διευθυντές 14 τουριστικών γραφείων θα επισκεφθούν το νησί στο διάστημα από 7 έως 9 Μαϊου.

Με πρωτοβουλία της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του δήμου Μυκόνου, της αυστριακής αεροπορικής εταιρείας Flyniki και με συνδιοργανωτή το γραφείο Αυστρίας του ΕΟΤ, η 52 μελής ομάδα θα φιλοξενηθεί και θα ξεναγηθεί στη Μύκονο, όπου θα πραγματοποιήσει γυρίσματα στα στενάκια της Χώρας και στις παραλίες του νησιού.

Σύμφωνα με το γραφείο Αυστρίας του ΕΟΤ, πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα «ταξίδια εξοικείωσης» και από τις μεγαλύτερες τουριστικές δημοσιογραφικές αποστολές που πραγματοποιούνται φέτος στην Ελλάδα και αναμένεται ότι η Μύκονος θα βρεθεί στο επίκεντρο της προβολής από τα αυστριακά μέσα ενημέρωσης το επόμενο διάστημα.

Η εταιρεία Flyniki έχει αυξήσει φέτος το πτητικό της πρόγραμμα σε 19 ελληνικούς προορισμούς και στοχεύει σε περαιτέρω χρονική επέκταση του. Για παράδειγμα, οι πτήσεις από Βιέννη προς Καλαμάτα γίνονται από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τέλη Οκτωβρίου και οι πτήσεις της προς τη Σαντορίνη είναι καθημερινές.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η συνεργαζόμενη μαζί της εταιρεία Air Berlin χρησιμοποιεί για πτήσεις της από όλη την Ευρώπη ως «κομβικό» το αεροδρόμιο της Βιέννης, όπου γίνεται μετεπιβίβαση για άλλους προορισμούς, αρκετοί των οποίων στην Ελλάδα.

Η Air Berlin δεν εκτελεί μόνο ναυλωμένες πτήσεις για τουριστικά γραφεία αλλά απευθύνεται και σε μεμονωμένους επισκέπτες προσφέροντας ευελιξία προορισμού και χρόνου παραμονής, ούτως ώστε, για παράδειγμα, να είναι δυνατόν μέσα στο 2014 να περάσει κάποιος ένα Σαββατοκύριακο σε προορισμούς όπως Μύκονος, Σαντορίνη ή Ηράκλειο.

Οπως επεσήμανε ο διευθυντής της Flyniki, Κρίστιαν Λέσγιακ, απώτερος στόχος είναι να καταστεί η Ελλάδα προορισμός για όλο τον χρόνο στα πρότυπα της Ισπανίας, καθώς «κρίνοντας από τη Μύκονο, διαπιστώσαμε, ότι οι ελληνικοί προορισμοί διαθέτουν και την απαραίτητη υποδομή και μπορούν να προσφέρουν στον επισκέπτη εμπειρίες πέρα από ήλιο και θάλασσα».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου