ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Προβολή στο Μεταξουργείο

προβολή-στο-μεταξουργείο-295681

Η ταινία «Vice: Ο δεύτερος στην ιεραρχία» προβάλλεται απόψε.

Με την ταινία «Vice: Ο δεύτερος στην ιεραρχία», σε σκηνοθεσία Ανταμ Μακ Κέι, συνεχίζονται οι προβολές της κινηματογραφικής κοινότητας του ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ Δήμου Βόλου.

Η ταινία θα προβληθεί απόψε Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στο Μεταξουργείο στη Ν. Ιωνία και τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο «Αχίλλειον». Ωρα έναρξης 21.30.

Πρωταγωνιστούν Κρίστιαν Μπέιλ, Ειμι Ανταμς, Στιβ Καρέλ, Σαμ Ρόκγουελ, Τάιλερ Πέρι.

Η κινηματογραφική βιογραφία του αμφιλεγόμενου Ντικ Τσένεϊ, που από γραφειοκράτης στην Ουάσινγκτον ανελίχθηκε ήσυχα σε έναν από τους πιο ισχυρούς ανθρώπους στον κόσμο ως αντιπρόεδρος του Τζορτζ Μπους, σε περίοδο που στιγματίστηκε από την επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου και τις στρατιωτικές επιχειρήσεις των ΗΠΑ σε Ιράκ και Αφγανιστάν.

Το «Vice» είναι πολύ πιο εύστοχο, διαφωτιστικό και ψυχαγωγικό. Αλλάζει συχνά οπτικές αφήγησης, με αποκορύφωμα την εξιστόρηση των πεπραγμένων του Τσένεϊ από χαρακτήρα, που κανείς δεν μπορεί να φανταστεί ποιον ακριβώς ρόλο θα διαδραματίσει στη συνέχεια.

Πλειάδα γνωστών ηθοποιών, που υποδύονται εξίσου γνωστούς, πραγματικούς χαρακτήρες, περιστρέφεται γύρω από τον ορισμό της σύγχρονης πολιτικής, που ενστερνίζεται το δίπολο της γελοιότητας και της τραγωδίας ως αξεδιάλυτα συστατικά διάτρητης ομπρέλας, που αντί να προστατεύει τους πολίτες, τους απειλεί και τους διαβρώνει.

Όπως ο Κώστας Γαβράς, σε κίνηση προφητική και διορατική, ενσωμάτωσε τους κώδικες του θρίλερ για να μιλήσει πολιτικά σε θεατές, που δεν ήταν έτοιμοι να δουν κάτι καθαρόαιμα πολιτικό στο σινεμά, έτσι και ο Μακ Κέι ασπάζεται τα τρικ της αποσπασματικής, ενίοτε αναρχικής sketch comedy για να προειδοποιήσει διασκεδαστικά για την απειλητική διαταραχή, που εξακολουθεί, όπως δείχνει η τωρινή διακυβέρνηση, να υφίσταται. Γίνεται, έτσι, η μυθοπλαστική γέφυρα ανάμεσα στο είδος του υβριδικού, μονομερούς ντοκιμαντέρ όπως το θεμελίωσε ο Μάικλ Μουρ και της τηλεοπτικής σοβαρής, αιχμηρής σάτιρας του Στίβεν Κολμπέρ. Φυσικά γνωρίζει πως το αφήγημά του είναι «παρτιζάνικο» και φροντίζει ακόμη και να διακωμωδήσει τη liberal εκκίνηση της συλλογιστικής του, στηλιτεύοντας πονηρά τον διχασμό.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου