ΤΟΠΙΚΑ

Ενταση και παραλίγο ξύλο στα ΕΛ.ΤΑ. στη Ν. Ιωνία

ενταση-και-παραλίγο-ξύλο-στα-ελ-τα-στη-881566

Ενταση, η οποία λίγο έλειψε να ξεφύγει από τα όρια και πολίτες να έρθουν στα χέρια, αν δεν υπήρχε παρέμβαση από ψυχραιμότερους, προκλήθηκε χθες το πρωί έξω από το υποκατάστημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων στη Ν. Ιωνία. Πολίτες ήρθαν σε αντιπαράθεση μεταξύ τους για το ποιος έχει σειρά να εξυπηρετηθεί, εκνευρισμένοι από την πολύωρη αναμονή έξω από το υποκατάστημα, στο πεζοδρόμιο.

Σύμφωνα με πολίτες, τα σκηνικά έντασης είναι πλέον συχνά έξω από το υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στη Ν. Ιωνία, που πλέον λειτουργεί μόνο για δύο ημέρες την εβδομάδα και μόλις για έξι ώρες. Οπως έχει γίνει γνωστό, με απόφαση της κεντρικής διοίκησης των ΕΛ.ΤΑ. ολόκληρη η Ν. Ιωνία, ένας πρώην μεγάλος δήμος της Μαγνησίας, εξυπηρετείται από τον περασμένο Σεπτέμβριο μόνο κάθε Τρίτη και Πέμπτη και μόνο κατά τις ώρες από οκτώ το πρωί έως δύο μετά το μεσημέρι.

«Ολόκληρη η Ν. Ιωνία έχει μείνει ουσιαστικά χωρίς ΕΛ.ΤΑ. Είτε θα πρέπει να απευθυνόμαστε στο κεντρικό κατάστημα του Βόλου, είτε να προγραμματίζουμε δουλειές και πληρωμές τις δύο συγκεκριμένες ημέρες και ώρες που λειτουργεί το παράρτημα της Ν. Ιωνίας», διαμαρτύρονται δημότες.

Οπως περιγράφουν, το υποκατάστημα λειτουργεί με μία υπάλληλο, που κάνει ό,τι μπορεί για να εξυπηρετεί τους συναλλασσόμενους, δεν λείπουν όμως οι καθυστερήσεις. Σχηματίζονται ουρές έξω από το υποκατάστημα πάνω στο πεζοδρόμιο και δεν λείπουν ο εκνευρισμός και η ένταση από την πολύωρη αναμονή.

«Πάμε έξω από το υποκατάστημα για να πιάσουμε σειρά. Η είσοδος δεν επιτρέπεται παρά μόνο σε ένα άτομο κάθε φορά, αυτό που εξυπηρετείται. Δεν υπάρχουν ούτε χαρτάκια προτεραιότητας, ούτε τίποτα. Η υπάλληλος δεν έχει καν ταμείο. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος πάει για να εισπράξει χρήματα, δεν θα μπορέσει αν προηγουμένως δεν έχουν μπει χρήματα στο ταμείο από πληρωμές, για παράδειγμα κλήσεων ή λογαριασμών. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να περιμένει να ενημερώσει η υπάλληλος το κεντρικό γραφείο για να της στείλουν χρήματα να πληρώσει τον κόσμο. Η πολύωρη αναμονή και κάποιοι που παίρνουν προτεραιότητα είτε ως ΑμεΑ, είτε ως έγκυες, είτε ως ηλικιωμένοι, προκαλούν εκνευρισμό. Χθες, η ένταση ήταν τέτοια που παραλίγο να έρθουν στα χέρια μεταξύ τους», ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ αυτόπτης μάρτυρας του συμβάντος.

Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα συρρίκνωσης των ΕΛ.ΤΑ. μετά το κλείσιμο περιφερειακών καταστημάτων και τη μείωση και του προσωπικού στο κεντρικό κατάστημα του Βόλου, όπου τους πολίτες εξυπηρετούν μόλις δύο υπάλληλοι.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου