ΕΞΟΔΟΣ

Βραβείο «Tourism Awards 2021» στο Grappa

βραβείο-tourism-awards-2021-στο-grappa-550995

Μεγάλη διάκριση για το βολιώτικο κατάστημα, που λειτουργεί ως… σχολή κρασιού για τους καταναλωτές – Συγκρίθηκε με κολοσσούς στον χώρο του κρασιού

Bronze βραβείο για την 20χρονη οινική κουλτούρα του απέσπασε το Grappa Vino & Aperitivo, στα «Tourism Awrads 2021». Το γνωστό κατάστημα εστίασης του Βόλου, το οποίο από το 2001 λειτουργεί ως… σχολή κρασιού για τους καταναλωτές, μυώντας τους στα μυστικά της οινολογίας και δημιουργώντας μια ολόκληρη κουλτούρα, διακρίθηκε ανάμεσα σε επιχειρήσεις σε περιοχές απ’ όλη την Ελλάδα με πλούσια οινολογική παράδοση, που θεωρούνται κολοσσοί στον χώρο και απέσπασε το χάλκινο μετάλλιο.

Τα βραβεία είχαν ανακοινωθεί στις 10 Μαΐου και στις αρχές Ιουνίου, στο Ζάππειο Μέγαρο, έγινε η τελετή βράβευσης των διακριθέντων των «Tourism Awards 2021». Ανάμεσά τους το Grappa Vino & Aperitivo, με τον ιδιοκτήτη του, Γιώργο Γαργαρέτα, να δηλώνει ικανοποιημένος από τη μεγάλη διάκριση. «Είναι μεγάλη χαρά, γιατί μετά από τόσα χρόνια, οι κόποι μας ανταμείβονται», είπε χαρακτηριστικά.

Η διάκριση για το Grappa δεν ήρθε τυχαία. Το κατάστημα Grappa, Vino & Aperitivo άνοιξε τις πόρτες του στις 6 Δεκεμβρίου 2001. Αποτέλεσε ένα προσωπικό στοίχημα για τον ιδρυτή του εξ αρχής, καθώς προσέφερε αυστηρά espresso και κρασί, δημιουργώντας μια εντελώς ξεχωριστή, για την περιφέρεια, ταυτότητα. Το πάθος και οι γνώσεις πάνω σε αυτά τα δύο προϊόντα το ανέδειξαν ταχύτατα σε έναν must προορισμό, του οποίου η διαχρονικότητα αναγνωρίζεται μέχρι σήμερα. Η εξέλιξή του στο πέρασμα των χρόνων ήταν σημαντική και πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του χαρακτήρα του, εκτός από το οινικό κομμάτι, αποτελούν η international κουζίνα με έμφαση στην Ασία, καθώς και τα cocktails του.

Σύμφωνα με τον κ. Γαργαρέτα, ο στόχος που τέθηκε ήταν η ανάδειξη του κρασιού ως προϊόντος και παράλληλα ως τρόπου ζωής. «Από το 2001 το Grappa έχει διοργανώσει πληθώρα από εκδηλώσεις, βραδιές και παρουσιάσεις στον χώρο του. Ενδεικτικά, για πάνω από 5 χρόνια, η εβδομαδιαία εκδήλωση του Tasty Mondays, η οποία αφορούσε την παρουσίαση είτε προϊόντων ενός παραγωγού είτε συγκεκριμένης ποικιλίας κρασιού, ήταν υπερπλήρης από συνοδοιπόρους στον κόσμου του οίνου. Μεγάλη έμφαση δίνεται στη συνεργασία με Ελληνες παραγώγους, την προβολή και ανάδειξή τους. Οι προτεινόμενες φιάλες και ποτήρια αλλάζουν ανά εβδομάδα, ανανεώνοντας το ενδιαφέρον του επισκέπτη και παράλληλα επεκτείνουν τις γνώσεις του και τους γευστικούς του ορίζοντες», τονίζει ο κ. Γαργαρέτας.

«Themed βραδιές γνωστές ως Grappa on the Road, παρουσιάζουν streetfood από διάφορες χώρες του κόσμου και αποτελούν εφαλτήριο στο πάντρεμα τοπικών ετικετών κρασιού με εξωτικές γεύσεις ως pairing (συνοδευτικά). Γίνονται επίσης πρότζεκτ στην αυλή της Grappa και συνοδεύονται από φρέσκες γαστρονομικές επιλογές. Προτεινόμενοι συνδυασμοί με κρασί, ανάλογα την γαστρονομική επιλογή του πελάτη, δίνονται από το προσωπικό, προωθώντας νέες τάσεις και ετικέτες, μένοντας πάντα ενημερωμένοι για όλες τις νέες κυκλοφορίες», εξηγεί ο κ. Γαργαρέτας.
Ιδίως από το 2019, η προσπάθεια έγινε ακόμη πιο εντατική, με το Grappa να εκπονεί έρευνα προσέγγισης τουριστών μέσω του κρασιού, σε μία πόλη της οποίας τα συνώνυμα είναι το Πήλιο και το… τσίπουρο.
«Η αύξηση του οινικού τουρισμού τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, ανέδειξε το κατάστημα ως ιδανικό προορισμό σε αστικό συγκρότημα. Ο συνδυασμός ενός ζεστού εσωτερικού χώρου με μια άνετη και πράσινη αυλή δίνει τη δυνατότητα λειτουργίας όλον τον χρόνο», σημειώνει ο κ. Γαργαρέτας.

Όλα αυτά αποτέλεσαν τα «όπλα» στον φάκελο της υποψηφιότητας για τα «Tourism Awards» για το Grappa Vino & Aperitivo, το οποίο συγκρίθηκε με περιοχές με μακρά παράδοση στην οινική κουλτούρα και διακρίθηκε.

«Πλέον ως οινικός προορισμός, ικανοποίει και τους πιο απαιτητικούς γνώστες του αντικειμένου, με πάνω από 1.000 ετικέτες κρασιού, σπάνιες και limited edition vintage φιάλες και πληθώρα magnum επιλογών. Μπορεί να χαρακτηριστεί και ως «σχολή» του κρασιού, αφού το πλήρως εκπαιδευμένο και καταξιωμένο προσωπικό του είναι ικανό να κατευθύνει και να πληροφορήσει ακόμη και άτομα που μόλις ξεκινούν το ταξίδι τους στον χώρο της οινογνωσίας, παρέχοντας πληροφορίες για τα αρώματα, τις γευστικές παλέτες, τις σοδειές και την ιστορία της κάθε φιάλης. Εκδρομές σε κτήματα συνεργατών για την άρτια εκπαίδευση του προσωπικού γίνονται πολύ συχνά, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των προϊόντων και την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη», τονίζει ο κ. Γαργαρέτας.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου