ΤΟΠΙΚΑ

Καταναλωτές στον Βόλο λαμβάνουν εξώδικα αντί αλληλογραφίας!

καταναλωτές-στον-βόλο-λαμβάνουν-εξώδ-567106

Τα ΕΛ.ΤΑ. καθυστερούν την επίδοση των λογαριασμών και οι εταιρείες στρέφονται με εξώδικα εναντίον καταναλωτών για ληξιπρόθεσμες οφειλές

Περιμένουν τον ταχυδρόμο, αλλά συναντιούνται… στην εξώπορτα του σπιτιού τους με τον δικαστικό επιμελητή. Αντί για την αλληλογραφία τους, την οποία αναζητούν με το κιάλι, λαμβάνουν εξώδικα από εταιρείες για ληξιπρόθεσμες οφειλές λογαριασμών, που δεν έχουν παραλάβει!

Στα πρόθυρα νευρικής κρίσης Βολιώτες, που άρχισαν να λαμβάνουν εξώδικα από εταιρείες, στις οποίες διατηρούν ληξιπρόθεσμες οφειλές, επειδή οι λογαριασμοί εδώ και μήνες «αγνοούνται» στις κλούβες με την αδιάθετη αλληλογραφία στο τμήμα διανομής των ΕΛ.ΤΑ., τα οποία έχουν αποδυναμωθεί από προσωπικό.

Οσοι δεν διαθέτουν ηλεκτρονική ενημέρωση από εταιρείες ηλεκτρικού ρεύματος, φυσικού αερίου και τηλεφωνίας για την πληρωμή των λογαριασμών τους, κινδυνεύουν όχι απλώς με διακοπή συνδέσεων λόγω οφειλών, αλλά και με δικαστικές περιπέτειες από μέρους των εταιρειών, που δεν… αστειεύονται προκειμένου να εισπράξουν τα χρήματα που τους οφείλονται από καταναλώσεις.

Με τα εξώδικα εταιρείες καλούν τους καταναλωτές να προχωρήσουν σε άμεση εξόφληση των οφειλών τους, που αφορούν σε δύο απλήρωτους λογαριασμούς και πάνω και προειδοποιούν με δικαστική διεκδίκηση των χρημάτων τους και με επιβάρυνση των καταναλωτών με τα έξοδα επίδοσης και θυροκόλλησης των εξωδίκων.

Στα ΕΛ.ΤΑ. οι διαμαρτυρίες και οι καταγγελίες πολιτών είναι καθημερινό φαινόμενο. Υπάρχουν κατηγορίες δημοτών που έχουν να δουν ταχυδρόμο στη γειτονιά τους από τον περασμένο Φεβρουάριο με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οι λογαριασμοί συσσωρεύονται και πλέον αρκετοί κινδυνεύουν με διακοπές συνδέσεων επειδή δεν έχουν παραλάβει την ειδοποίηση για να μπορέσουν να προχωρήσουν στην αποπληρωμή τους.

Αναγκάζονται να απευθύνονται οι ίδιοι στο τμήμα διανομής και να αναζητούν την αλληλογραφία τους μέσα σε στοίβες αδιάθετων φακέλων και προχωρούν σε καταγγελίες.

Από τη διεύθυνση των ΕΛ.ΤΑ. στον Βόλο έχει γίνει διπλή όχληση προς την εταιρεία προκειμένου να στελεχώσει την υπηρεσία με το απαραίτητο προσωπικό, ωστόσο το πρόβλημα παραμένει άλυτο και η αλληλογραφία συνεχίζει να συσσωρεύεται.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου