ΤΟΠΙΚΑ

Στην ηλεκτρονική εποχή ο Δήμος Βόλου

στην-ηλεκτρονική-εποχή-ο-δήμος-βόλου-20042

Το επόμενο βήμα θα είναι η έκδοση δημοτικής ενημερότητας και η ρύθμιση οφειλών, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών Αρη Σαββάκη

Στην ηλεκτρονική εποχή μπαίνει ο Δήμος Βόλου εγκαινιάζοντας μία νέα on line υπηρεσία για τους δημότες. Στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου (www.dimosvolou.gr) και στην ενότητα «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες» οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet για τις οφειλές τους προς τα δημοτικά ταμεία και ταυτόχρονα να τις εξοφλούν είτε μέσω κάρτας είτε υπηρεσίας e-banking.

Η υπηρεσία βγήκε on line την τελευταία εβδομάδα και σύμφωνα με τον κ. Σαββάκη θα συμβάλλει στην εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση των δημοτών. «Μέχρι και σήμερα, οι δημότες προσέρχονταν στα γραφεία της οικονομικής υπηρεσίας, περιμένοντας σε ουρές για να ενημερωθούν για τις οφειλές τους ή για να τις πληρώσουν. Πλέον μπορούν να κάνουν αυτές τις συναλλαγές από την άνεση του σπιτιού τους ή απ’ όπου αλλού βρίσκονται», ανέφερε ο κ. Σαββάκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο η υπηρεσία αναζητήθηκε εν μέσω της καραντίνας για την αποφυγή του συνωστισμού πολιτών στην οικονομική υπηρεσία στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού. «Ηταν από τα καλά μέτρα που εφαρμόζονται με αφορμή την καραντίνα. Και ο Δήμος Βόλου είναι από τους λίγους σε όλη τη χώρα που εφαρμόζει αυτό το σύστημα», αναφέρει ο αντιδήμαρχος Οικονομικών.

Όπως ανέφερε ο κ. Σαββάκης η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν αναβαθμίζει απλώς το επίπεδο εξυπηρέτησης του δημότη. «Ταυτόχρονα μειώνει τα έξοδα αποστολής συστημένων ειδοποιητηρίων οφειλών στους οφειλέτες, ένα κόστος πολύ μεγάλο για τον Δήμο Βόλου. Πλέον με την εγγραφή στο σύστημα, οι ειδοποιήσεις θα αποστέλλονται μέσω e-mail», εξηγεί ο κ. Σαββάκης μιλώντας επίσης για βελτίωση της εισπραξιμότητας του Δήμου.

Το επόμενο βήμα σύμφωνα με τον κ. Σαββάκη θα είναι η έκδοση μέσω της ίδιας ηλεκτρονικής υπηρεσίας δημοτικής ενημερότητας στους δημότες, αλλά και η έκδοση περί μη οφειλής ΤΑΠ (Τέλος Ακίνητης Περιουσίας) που απαιτείται κυρίως στις μεταβιβάσεις ακινήτων και που σήμερα εκδίδεται με δια ζώσης παρουσία στο τμήμα Προσόδων.

«Αργότερα στην υπηρεσία θα συμπεριληφθεί και η δυνατότητα ρύθμισης οφειλών αλλά και η δυνατότητα για τις επιχειρήσεις που έμειναν κλειστές λόγω κορονοϊού να αιτηθούν απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη σύμφωνα με την απόφαση που έχουμε λάβει ως Δήμος. Στόχος μας είναι να αποφευχθεί ο συνωστισμός στις υπηρεσίες, η έκδοση έγγραφων ειδοποιητηρίων και να εξοικονομηθούν οικονομικοί πόροι», κατέληξε ο κ. Σαββάκης.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου