ΤΟΠΙΚΑ

Προβληματισμός στη Μαγνησία για το άνοιγμα δημοτικών σχολείων

προβληματισμός-στη-μαγνησία-για-το-άν-64217

Τηλέφωνα από εκπαιδευτικούς στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας για τις άδειες ειδικού σκοπού, μετά την απόφαση επαναλειτουργίας δημοτικών και νηπιαγωγείων

Με προβληματισμό υποδέχθηκε η οικογένεια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Μαγνησία την απόφαση για το άνοιγμα δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων από την 1η Ιουνίου. Η τήρηση των μέτρων ασφάλειας και υγιεινής, αλλά και περιπτώσεις που αφορούν σε σχολικές μονάδες που δεν διαθέτουν καν προαύλιο βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης της εκπαιδευτικής οικογένειας.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας δηλώνει έτοιμη για την επαναλειτουργία δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων, μόλις φθάσουν οι οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για τον τρόπο λειτουργίας και τα μέτρα που θα ισχύσουν στα σχολεία.

«Είμαστε εν αναμονή των οδηγιών», σχολίασε ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Γιώργος Πολύζος, ο οποίος δέχθηκε πληθώρα τηλεφωνημάτων εκπαιδευτικών που ζητούσαν διευκρινιστικές απαντήσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού, καθώς είτε οι ίδιοι, είτε μέλη του στενού οικογενειακού τους κύκλου ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

«Μετά από ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα που τα σχολεία έμειναν κλειστά μαθητές και εκπαιδευτικοί ετοιμαζόμαστε για την επιστροφή. Η σχολική τάξη είναι ο φυσικός χώρος των μαθητών και η τηλεκπαίδευση σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τη διά ζώσης εκπαίδευση. Στα μαθήματα της σύγχρονης εκπαίδευσης ολοένα και περισσότεροι μαθητές ρωτούν πότε θα γυρίσουν στο σχολείο», παρατήρησε από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Απόστολος Μούσιος, ο οποίος υπογράμμισε ότι «προϋπόθεση για το άνοιγμα των σχολείων συνιστά η άμεση λήψη όλων των μέτρων προστασίας της ασφάλειας και της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών».

Για τον εκπαιδευτικό κόσμο, που όλο το προηγούμενο διάστημα έδινε το «παρών» στις σχολικές μονάδες είτε για διοικητικές διαδικασίες, είτε για τη χρήση εξοπλισμού και διαδικτύου για τις ανάγκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η επιστροφή των μαθητών στις τάξεις αποκτά και νέα χαρακτηριστικά. «Ο ρόλος του σχολείου είναι και παιδευτικός. Οι μαθητές μπορούν να μάθουν στο σχολείο τι είναι ο COVID – 19, τι μέτρα πρέπει να τηρούν και πώς να προφυλάσσονται. Ο νέος κορονοϊός ήρθε για να μείνει και οι μαθητές μας θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένοι πώς μπορούν να τον αντιμετωπίσουν στην καθημερινότητα και αυτό μπορεί να γίνει και στα προγράμματα της ευέλικτης ζώνης», τόνισε ο κ. Μούσιος.

Νηπιαγωγεία χωρίς αυλές

Ωστόσο ο κ. Μούσιος δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για τη λειτουργία συγκεκριμένων σχολικών μονάδων, κυρίως νηπιαγωγείων, που είτε στεγάζονται σε μισθωμένα καταστήματα, είτε δεν διαθέτουν αύλειους χώρους για τον προαυλισμό των μαθητών και τον αερισμό των αιθουσών διδασκαλίας.

«Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται διπλή προσοχή και ίσως να πρέπει να δοθεί η ευχέρεια στις κατά τόπους διευθύνσεις να αποφασίζουν τι θα γίνει με τέτοιες σχολικές μονάδες προκειμένου να μην τεθεί σε κίνδυνο η υγεία μαθητών ή εκπαιδευτικών», ανέφερε ο κ. Μούσιος.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου