ΤΟΠΙΚΑ

Ρομποτική κατ’ οίκον προσφέρει η ομάδα Talos

ρομποτική-κατ-οίκον-προσφέρει-η-ομάδ-132358

«Παίζουμε σπίτι»: Πρωτοβουλία της ομάδας Talos του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για παιδιά ηλικίας από νηπιαγωγείο έως Γυμνάσιο

Ρομποτική κατ’ οίκον προσφέρει η ομάδα TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για τη δημιουργική απασχόληση παιδιών από την ηλικία του νηπιαγωγείου έως και του γυμνασίου για τη διάρκεια της προληπτικής καραντίνας στο πλαίσιο της προστασίας τη δημόσιας υγείας. Μέσα από την σελίδα του TALOS και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Facebook, οι λιλιπούτειοι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους ρομποτάκια από το σπίτι.

«Ο προληπτικός εγκλεισμός στο σπίτι συνεχίζει φυσικά να δημιουργεί επιπλέον ανάγκες δημιουργικής απασχόλησης που θα κρατήσει τους μικρούς και μεγάλους απασχολημένους και σε καλή ψυχολογία. Η ομάδα TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, προσπαθεί να συνεισφέρει ουσιαστικά με αυτή τη δεύτερη συλλογή και παρουσίαση ιδεών για δημιουργική απασχόληση εντός του σπιτιού», αναφέρει η ομάδα TALOS που έχει δημιουργήσει ηλεκτρονικά φυλλάδια που διατίθενται ελεύθερα μέσω της σελίδας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Facebook.

Το ηλεκτρονικό φυλλάδιο, δημιουργήθηκε με καλή διάθεση και χάρη στην αυθόρμητη διάθεση της ομάδας και για τον λόγο αυτό διατίθεται ελεύθερα σε όλους τους γονείς και τα παιδιά που θα το βρουν ενδιαφέρον και χρήσιμο. «Αυτή είναι η δική μας ειλικρινής συνεισφορά στη δύσκολη αυτή περίσταση, χρειάστηκε προσωπικός χρόνος και καλή συνεργασία για τη σύνθεση και υλοποίηση της ιδέας και σας καλούμε να την αξιοποιήσετε ανάλογα», αναφέρει η ομάδα TALOS, η οποία κάθε εβδομάδα θα ανεβάζει κι ένα διαφορετικό ηλεκτρονικό φυλλάδιο για μαθητές.

On line υπάρχουν δύο διαφορετικά ηλεκτρονικά φυλλάδια για την απασχόληση παιδιών ανάλογα με την ηλικία τους.

Στο πρώτο περιλαμβάνονται ενότητες όπως «Παίζοντας με τη μυθολογία», «Φτιάξε ένα λαβύρινθο» και «Διαδραστικές δραστηριότητες» για νήπια, «Θέατρο Σκιών», «LEGO με τα μάτια κλειστά», «Διαγωνισμός Καταπάλτη», «Φύσα δυνατά», «Μαθαίνω και προγραμματίζω» για μαθητές της α’ και β’ δημοτικού και «Διαγωνισμός κίνησης οχήματος», «Διαγωνισμός Rube Goldberg Machine- Round 2» και «Colding Games» για μαθητές από τη γ’ δημοτικού έως το γυμνάσιο.

Στο δεύτερο ηλεκτρονικό φυλλάδιο περιλαμβάνονται οι ενότητες «Κατασκευή ρομπότ», «Διαδραστικά παιχνίδια», «Κατασκευές με τουβλάκια LEGO», «Φτιάχνω την δική μου ιστορία» και «Διαδικτυακά εργαλεία» για νήπια, Comic, Κολλάζ, Βιντεοκλίπ, Δραστηριότητα Scratch για α’ και β’ δημοτικού και «Διαγωνισμός Rube Goldberg Machine», «Δραστηριότητα Scratch» και «Colding Games» για μαθητές από γ’ δημοτικού έως και γυμνάσιο.

Για τη δημιουργία των ηλεκτρονικών φυλλαδίων συνεργάστηκε εννιαμελής ομάδα, οι: Δήμου Σταύρος (φοιτητής ΤΗΜMΥ ΠΘ), Ζαμπέτογλου Γιώργος (πληροφορικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης), Κούριας Σπύρος (συντοντιστής υπεύθυνος ομάδας TALOS, Δρ. Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών ΠΘ), Μακανίκα Μαριτίνα (εκπαιδευτικός), Μουστάκης Δαβίδ (φοιτητής ΤΗΜMΥ ΠΘ), Παπάζογλου Θεοδώρα (υποψήφια Δρ. ΠΤΕΑ Π.Θ.), Παπαϊωάννου Μαρτίνα (εκπαιδεύτρια Ρομποτικής), Πρώιας Γιώργος (συντονιστής υπεύθυνος ομάδας TALOS, ηλεκτρολόγος μηχανικός, υποψήφιος Δρ. ΠΘ), Χατζή Βιολέτα (εκπαιδευτικός).

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου