ΤΟΠΙΚΑ

Εκστρατεία μέσω Facebook για αναγνώριση της υποβρύχιας δραστηριότητας

εκστρατεία-μέσω-facebook-για-αναγνώριση-της-υ-419988

Επιχείρηση ενημέρωσης των χειριστών ταχυπλόων μετά τον τραγικό θάνατο του Γιώργου Αμβράζη στη Σκιάθο

Μία διαφορετική εκστρατεία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη από την περασμένη Κυριακή στο Facebook. Ο ένας μετά τον άλλο χρήστες του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης αναρτούν στα προφίλ τους αφίσα, με την οποία υποδεικνύεται πώς αναγνωρίζεται η υποβρύχια δραστηριότητα. Πρόκειται για εκστρατεία ενημέρωσης, που απευθύνεται κυρίως σε χειριστές ταχυπλόων με αφορμή την τραγωδία που εξελίχθηκε την περασμένη Παρασκευή στη Σκιάθο, όταν ταχύπλοο «θέρισε» τον Βολιώτη Γεώργιο Αμβράζη που έκανε ψαροντούφεκο στη θαλάσσια περιοχή στο νησάκι Τσουγκριάς.

Το γεγονός ότι ο άτυχος 64χρονος είχε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για να επιδοθεί στο αγαπημένο του θαλάσσιο χόμπι, είχε αναρτημένη σημαία στη βάρκα και σημαδούρα που υποδείκνυε τη θέση του και πάλι όμως δεν έγινε αντιληπτός από χειριστή ταχύπλοου που πέρασε από πάνω του τραυματίζοντάς τον θανάσιμα, έχει αναστατώσει την κοινή γνώμη και κυρίως όσους ασχολούνται με υποβρύχιες δραστηριότητες.

Κι αυτό γιατί όπως φαίνεται μέσα από διαλόγους που αναπτύσσονται στο Facebook πολλοί χειριστές σκαφών ακόμη και με διπλώματα δεν αναγνωρίζουν τα «σημάδια» της υποβρύχιας δραστηριότητας, μολονότι συμπεριλαμβάνονται στον κανονισμό.

Με πρωτοβουλία της η δημόσια ομάδα «Ψαροντούφεκο Ελλάδα – Spearfishing Hellas» εξέδωσε ενημερωτική αφίσα για την αναγνώριση των σημαδιών άσκησης υποβρύχιας δραστηριότητας. Η βάρκα με αναρτημένη σημαία κατάδυσης, πρόκειται για κόκκινη σημαία με λευκή διαγώνια γραμμή και η σημαδούρα υποδεικνύουν υποθαλάσσια δραστηριότητα και αυτό σημαίνει ότι ο χειριστής του ταχυπλόου θα πρέπει να τηρεί απόσταση ασφαλείας από το υποδεικνυόμενο σημείο τουλάχιστον 150 μέτρων.

Την ανάρτηση με την προτροπή της αναπαραγωγής της από όσο το δυνατό περισσότερους χρήστες του Facebook προκειμένου «να τη δουν όσοι περισσότεροι χειριστές ταχυπλόων» αναπαράγουν ο ένας μετά τον άλλο και Βολιώτες που γνώριζαν τον Γεώργιο Αμβράζη και έγιναν «μάρτυρες» του τραγικού και άδικου τέλους του.

Ενας από εκείνους και ο επικεφαλής της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας Βασίλης Ηλιόπουλος, ο οποίος επισημαίνει ότι ακόμη και για να βγει ένα ταχύπλοο στην ακτή οφείλει να σβήσει τη μηχανή σε απόσταση 200 μέτρων και να χρησιμοποιήσει ο χειριστής του κουπιά.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου