ΤΟΠΙΚΑ

Κρούσματα της μεγάλης απάτης μέσω …ΕΛΤΑ και στον Βόλο

κρούσματα-της-μεγάλης-απάτης-μέσω-ελ-421951

Βολιώτης προσήλθε χθες το πρωί στο κεντρικό κατάστημα και ζητούσε να παραλάβει το κινητό που κέρδισε!

Μεγάλη απάτη με θύματα και στον Βόλο έχουν στήσει επιτήδειοι χρησιμοποιώντας την επωνυμία ΕΛΤΑ. Επικοινωνούν με μηνύματα με πολίτες, τους οποίους καλούν να απαντήσουν σε ερωτηματολόγιο για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται στα Ελληνικά Ταχυδρομεία με… έπαθλο ακριβή συσκευή κινητής τηλεφωνίας.

Βολιώτης χθες το πρωί περνούσε το κατώφλι του κεντρικού υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στον Βόλο και ζητούσε να παραλάβει το… δώρο του. Στην απορία των υπαλλήλων για το… δώρο που «χρωστούσαν» στον πελάτη, εκείνος τους έδειξε το μήνυμα που του ήρθε στο κινητό του και βάσει του οποίου είναι ένας από τους τυχερούς που κέρδισε συγκεκριμένη συσκευή κινητής τηλεφωνίας μεγάλης αξίας. Ο ίδιος εμφανιζόταν σαν ο δήθεν τυχερός πελάτης που απάντησε στο ερωτηματολόγιο και κληρώθηκε για τη συσκευή.

Μάταια οι υπάλληλοι προσπαθούσαν να του εξηγήσουν ότι δεν δίνουν… δώρα, ούτε γνωρίζουν για κάποια κλήρωση. Δύο φορές επισκέφθηκε το κεντρικό υποκατάστημα για να παραλάβει το δώρο που κέρδισε, αλλά ενημερώθηκε ότι είναι θύμα καλοστημένης απάτης, στην οποία χρησιμοποιήθηκε η επωνυμία των ΕΛΤΑ.

Οπως έχει γίνει γνωστό με ανακοίνωση των ΕΛΤΑ στην σελίδα τους στο Facebook, επιτήδειοι στέλνουν μηνύματα σε πολίτες χρησιμοποιώντας την επωνυμία των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Τους ζητούν να απαντήσουν σε τρεις απλές ερωτήσεις μέσα από τις οποίες δήθεν ελέγχουν κατά πόσο είναι ευχαριστημένοι οι συναλλασσόμενοι με τα ΕΛΤΑ από τις υπηρεσίες που προσφέρουν και με το ίδιο μήνυμα ενημερώνονται ότι μπαίνουν αυτόματα σε κλήρωση για τη διεκδίκηση συσκευής κινητής τηλεφωνίας. Σε ανάρτηση φωτογραφίας πελάτη θύματος εμφανίζεται μάλιστα «σημείωση» γνωστοποίηση προς τον πελάτη ότι «μένουν μόνο 7 έπαθλα».

Οι πελάτες δελεάζονται, λαμβάνουν μέρος στο ερωτηματολόγιο, προφανώς χρεώνονται, αλλά φαίνεται να μη δίνουν σημασία στο κόστος όταν τους έρχεται μήνυμα ότι είναι οι «τυχεροί». Η ψυχρολουσία γίνεται όταν μεταβαίνουν στα ΕΛΤΑ και ενημερώνονται για την απάτη.

Σε ανακοίνωσή τους τα ΕΛΤΑ αναφέρουν τα εξής εφιστώντας την προσοχή στους πολίτες: «Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανακοινώνουν ότι δεν συμμετέχουν σε καμία προωθητική ενέργεια με δώρα προς τους καταναλωτές, ούτε αποστέλλουν ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των οποίων προσφέρουν συσκευές κινητής τηλεφωνίας στους πελάτες. Τα ΕΛΤΑ συνιστούν στους πολίτες να είναι προσεκτικοί σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους μήνυμα και να το αγνοήσουν.

Η χρήση της επωνυμίας και των λογοτύπων ΕΛΤΑ από τους αποστολείς των μηνυμάτων είναι παράνομη και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους».

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου