ΤΟΠΙΚΑ

Καλοκαίρι χωρίς… παζάρι στον Βόλο

καλοκαίρι-χωρίς-παζάρι-στον-βόλο-423251

Πέρυσι η συμμετοχή δεν κρίθηκε ικανοποιητική και πλέον ο Δήμος φέρεται να εξετάζει τη μετάθεσή του στο τέλος Οκτωβρίου

Καλοκαίρι χωρίς την παραδοσιακή εμποροπανήγυρη θα είναι το φετινό στον Βόλο. Την ίδια ώρα που στον Δήμο Αλμυρού βρίσκονται σε πυρετώδεις προετοιμασίες για το παζάρι, στον Βόλο εξετάζεται σύμφωνα με πληροφορίες η χρονική μετάθεσή του για τα τέλη Οκτωβρίου, χωρίς να έχει προσδιοριστεί ακριβής ημερομηνία.

Το παζάρι δεν γινόταν επί τρία συνεχόμενα χρόνια στον Δήμο Βόλου και αναβίωσε το καλοκαίρι του 2015 οπότε και χωροθετήθηκε στην έκταση που διαμορφώθηκε απέναντι από το Πανθεσσαλικό Στάδιο στη Ν. Ιωνία. Εκεί γινόταν από το καλοκαίρι του 2015 έως και πέρυσι και διεξαγόταν συνήθως μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου.

Ωστόσο πέρυσι η συμμετοχή στο παζάρι δεν ήταν τόσο ικανοποιητική παρά την προεργασία που είχε γίνει. Περίπου 90 περίπτερα είχαν λειτουργήσει, αριθμός μειωμένος σε σχέση με προηγούμενες χρονιές λόγω του μικρού ενδιαφέροντος από εμπόρους για να συμμετέχουν.

Η μικρή κίνηση φαίνεται να δημιούργησε σκέψεις για τη χρονική μετάθεση της παραδοσιακής εμποροπανήγυρης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι πλέον εξετάζεται η διοργάνωση της εμποροπανήγυρης μέσα στο φθινόπωρο κι εφόσον θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι άλλες εμποροπανηγύρεις της χώρας σε μία προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερων συμμετεχόντων.

Σημειώνεται ότι ο χώρος της εμποροπανήγυρης του Βόλου μπορεί να φιλοξενήσει 300 πάγκους στο εμπορικό τμήματα, 20 θέσεις για χαλβά και λουκουμάδες, εννέα θέσεις για ψησταριές καθώς και λούνα παρκ, ενώ πέριξ του χώρου υπάρχει πάρκινγκ χωρητικότητας 400 περίπου αυτοκινήτων.

Υπενθυμίζεται ότι όταν αποφασίστηκε η αναβίωση της εμποροπανήγυρης είχε γίνει διαμόρφωση του χώρου ενώ εγκαταλελειμμένο κτίριο απέναντι από το Πανθεσσαλικό είχε διαμορφωθεί για να φιλοξενούνται τουαλέτες για το κοινό (έξι γυναικείες, έξι ανδρικές, νιπτήρες και καθρέφτες) και είχαν επίσης εγκατασταθεί 8 βρύσες για τις ανάγκες των επισκεπτών.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου