ΤΟΠΙΚΑ

Η σήραγγα «ξεμένει» στο δήμο ~ Άγονος ο δεύτερος διαγωνισμός

η-σήραγγα-ξεμένει-στο-δήμο-άγονος-ο-10971

Συνεχίζεται το… μαρτύριο για τους ανειδίκευτους για το κέντρο ελέγχου του τούνελ εργαζόμενους του δήμου

Αγονος κηρύχθηκε και ο δεύτερος ηλεκτρονικός ανοιχτός διαγωνισμός για τη φύλαξη και συντήρηση της σήραγγας της Γορίτσας. Η διαχείριση του τούνελ, που έχει χαρακτηριστεί «καυτή πατάτα» φαίνεται να… ξεμένει στα χέρια του δήμου Βόλου και την ίδια ώρα, το «μαρτύριο» για τους ανειδίκευτους εργαζόμενους του δήμου στο κέντρο ελέγχου συνεχίζεται.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Στο διαγωνισμό, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ που προκήρυξε -στα μέσα περίπου Μαρτίου- η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας του δήμου Βόλου, προκειμένου ιδιώτης να αναλάβει τη λειτουργία της σήραγγας της Γορίτσας, δεν κατατέθηκε ούτε μία προσφορά. Το ενδιαφέρον ιδιωτών ήταν μηδενικό και ο διαγωνισμός κρίθηκε από την επιτροπή άγονος.

Η προσπάθεια του δήμου, να αναθέσει σε ιδιώτη τη φύλαξη και συντήρηση του τούνελ, απέβη άκαρπη.

Αυτό σημαίνει ότι οι 9 εργαζόμενοι του δήμου, που εργάζονται στο κέντρο ελέγχου θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, με όλα τα γνωστά προβλήματα: σε ένα αντικείμενο άσχετο από την ειδικότητά τους, άγνωστο για τους ίδιους. Χαρακτηριστικό είναι ότι μεταξύ των εργαζόμενων στο κέντρο ελέγχου είναι μία αρχιτεκτόνισσα, μία εργάτρια κήπου και ένας χημικός μηχανικός, όπως αναφέρουν εργαζόμενοι του δήμου!

Οι άνθρωποι αυτοί καλούνται να διαχειριστούν τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό του τούνελ, χωρίς να είναι πιστοποιημένοι, με μία τετράωρη επιμόρφωση και χωρίς να έχουν εκπαιδευτεί για τη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων.

Με την ταχύτητα του… ήχου

Δύο τροχαία ατυχήματα, αλλά και συστηματική παραβίαση της σήμανσης από οδηγούς και πολίτες, έχουν κληθεί να διαχειριστούν το τελευταίο διάστημα οι εργαζόμενοι στο κέντρο ελέγχου του τούνελ.

Χαρακτηριστική είναι η ταχύτητα που καταγράφτηκε προ δέκα μηνών, από οδηγό – βολίδα: 255 χλμ. την ώρα έπιασε μέσα στο τούνελ. Ωστόσο, ο μέσος όρος της ταχύτητας των οδηγών κυμαίνεται μεταξύ 170 και 180 χλμ. / ώρα, όταν το όριο είναι 50 χλμ.

Στο τούνελ παρά τις απαγορευτικές πινακίδες εισέρχονται πεζοί και ποδηλάτες με κίνδυνο για τη σωματική τους ακεραιότητα. Πρόβλημα συνιστούν και τα αδέσποτα που… κόβουν βόλτες, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου