ΤΟΠΙΚΑ

Λαϊκή αγορά… on line ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

λαϊκή-αγορά-on-line-για-την-πωληση-αγροτικ-34037

Μία διαδικτυακή λαϊκή αγορά με φρέσκα αγροτικά προϊόντα, απευθείας από τον παραγωγό στο τραπέζι του καταναλωτή, είναι το επιχειρηματικό βήμα που επιχειρούν τρεις φοιτητές του τέταρτου έτους του τμήματος μηχανικών υπολογιστών.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Η Ιωάννα Στρατή, η Ορσαλία Σταματίου και ο Απόστολος Τσαούσης, κάνουν λογοπαίγνιο με τον τίτλο που έδωσαν στην επιχείρηση που θέλουν να συστήσουν on line: like-e που προφέρεται… λαϊκή και είναι ουσιαστικά μία διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας θα μπορούν οι μικρομεσαίοι παραγωγοί αγροτικών τροφίμων να προωθήσουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους σε ανταγωνιστικές τιμές και σε ένα πολύ ευρύ αγοραστικό κοινό.

Οι Ιωάννα Στρατή, Ορσαλία Σταματίου και Απόστολος Τσαούσης θα επιχειρήσουν να στήσουν διαδικτυακή... λαϊκή (like-e)

Σύμφωνα με τον φοιτητή Απόστολο Τσαούση, «ο κόσμος αναζητά ποιοτικά προϊόντα, ταυτόχρονα φθηνά προϊόντα. Μέσω της πλατφόρμας θα τους δώσουμε τη δυνατότητα να τα βρουν απευθείας από τους παραγωγούς χωρίς να μεσολαβούν μεσάζοντες. Πιστεύουμε ότι αυτό θα έχει απήχηση στον Ελληνα καταναλωτή και παραγωγό, ιδίως λόγω της οικονομικής κρίσης».

Η… λαϊκή είναι ένα μόνο από τα επιχειρηματικά βήματα που γίνονται αυτές τις ημέρες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο τμήμα μηχανικών χωροταξίας στο Πεδίο του Αρεως. Στο τμήμα έχει δημιουργηθεί μία κυψέλη νεανικής καινοτόμας επιχειρηματικότητας στο πλαίσιο του Startup Weekend Volos που εξελίσσεται φέτος για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο θεσσαλικό ΑΕΙ.

Περισσότερα από 100 άτομα, νέοι – υποψήφιοι επιχειρηματίες, εθελοντές και μέντορες συμμετέχουν στη συνάντηση του Σαββατοκύριακου που στόχο έχει να ενθαρρύνει την καινοτόμο επιχειρηματικότητα των νέων. Σήμερα το απόγευμα μάλιστα, πρόκειται να ανακοινωθούν και οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες των νέων.

Σύμφωνα με τον λέκτορα στην οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων και έναν από τους πρωτεργάτες της διοργάνωσης Γιώργο Σταμπουλή, είναι η τέταρτη χρονιά που διοργανώνεται στο Βόλο το Startup Weekend. «Φέτος τη διοργάνωση έχουν αγκαλιάσει περισσότεροι εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και στόχος είναι να αναδειχθούν περισσότερες καινοτόμες επιχειρήσεις που θα καταφέρουν να βγουν στην αγορά», είπε χαρακτηριστικά.

Την έναρξη των εργασιών κήρυξε ο κ. Λουκάς Πηλίτσης, ένας έμπειρος Venture Capital επενδυτής με ενεργές επενδύσεις στην Ελλάδα και Νοτιανατολική Ευρώπη, ο οποίος υπογράμμισε την ανάγκη προσέλκυσης επενδύσεων ως μόνη ελπίδα για την έξοδο της χώρας από την οικονομική κρίση.

Σημειώνεται ότι το Startup Weekend στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης στο Πεδίον Αρεως ήταν από τα πρώτα Startup Weekend που έχουν διοργανωθεί στη χώρα και μέχρι στιγμής έχουν συμμετάσχει σε αυτό πάνω από 400 άτομα από όλη την Ελλάδα.

Οι παλιοί…

Στη συνάντηση δεν συμμετέχουν μόνο νέοι που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Εχουν επιστρέψει ως εθελοντές νέοι επιχειρηματίες που ξεκίνησαν από το Startup Weekend την επιχείρησή τους και ήδη βρίσκονται στην αγορά.

Οι Βασίλης Αρκομάνης και Γιώργος Πιλπιλίδης έχουν ήδη βγει στην αγορά εργασία με το hopwave

Ανάμεσά τους, οι Βασίλης Αρκομάνης, Γιώργος Πιλπιλίδης και Γιώργος Σιάτρας, που έχουν συστήσει από το προηγούμενο Startup Weekend τη δική τους επιχείρηση. Το προηγούμενο επιχειρηματικό εγχείρημά τους δεν πήγε καλά. «Κάναμε κάποια λάθη», παραδέχεται ο Βασίλης Αρκομάνης, σημασία έχει όμως ότι δεν το έβαλαν κάτω. Εκαναν και δεύτερη επιχειρηματική απόπειρα με την hopwave, μία ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα on line κρατήσεων εισιτηρίων σε πλοία που εκτελούν τοπικά δρομολόγια, πλην των μεγάλων ακτοπλοϊκών εταιρειών. Ηδη συνεργάζονται με ταξιδιωτικά πρακτορεία και από 1η Μαΐου βγαίνει on line η νέα εφαρμογή για την περιοχή των Βορείων Σποράδων και του Πηλίου.

«Επιστρέψαμε στο σημείο απ’ όπου ξεκινήσαμε για να μοιραστούμε τις γνώσεις μας και τις εμπειρίες μας», ανέφερε ο κ. Αρκομάνης.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου