ΤΟΠΙΚΑ

Καταμετρήσεις από τον… καναπέ φούσκωσαν λογαριασμούς

καταμετρήσεις-από-τον-καναπέ-φούσκω-46949

Ξεκίνησε η διόρθωσή τους από τη ΔΕΥΑΜΒ

Καταμετρήσεις από τον… καναπέ του σπιτιού του, φέρεται να έκανε υπάλληλος εταιρείας που έχει αναλάβει για λογαριασμό της ΔΕΥΑΜΒ την καταμέτρηση των ενδείξεων καταναλώσεων νερού στα υδρόμετρα της επιχείρησης.

Ο υπάλληλος συμπλήρωνε καταμετρήσεις… κατ’ εκτίμηση, με αποτέλεσμα αρκετοί καταναλωτές να παραλάβουν φουσκωμένους λογαριασμούς ύδρευσης. Ηδη η ΔΕΥΑΜΒ έχει ξεκινήσει να διορθώνει λογαριασμούς μετά από παράπονα καταναλωτών που έφθασαν στα γραφεία της.

Περίπου 40 λογαριασμοί εντοπίστηκαν «φουσκωμένοι». Καταναλωτές, με τους λογαριασμούς στα χέρια προχώρησαν σε παράπονα στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ, καταγγέλλοντας ότι οι καταναλώσεις που αναγράφονταν δεν ήταν σωστές.

Το κουβάρι άρχισε να ξετυλίγεται όταν υπάλληλοι της επιχείρησης διαπίστωσαν ότι όντως οι καταμετρήσεις ήταν λανθασμένες. Σημειώνεται ότι το έργο της καταμέτρησης έχει αναλάβει για λογαριασμό της ΔΕΥΑΜΒ εταιρεία που κατέθεσε την οικονομικότερη προσφορά. Αμέσως κλήθηκε ο ανάδοχος για να δώσει εξηγήσεις. Τα λάθη εντοπίστηκαν σε συγκεκριμένους τομείς και συγκεκριμένες διαδρομές, που ήταν χρεωμένες σε έναν υπάλληλο. Οπως διαπίστωσε η εταιρεία, ο συγκεκριμένος υπάλληλος αντί να προχωρά σε επιτόπιες καταμετρήσεις των ενδείξεων των υδρομέτρων, συμπλήρωνε μετρήσεις κατ’ εκτίμηση.Πληροφορίες αναφέρουν ότι στον υπάλληλο επιβλήθηκε η ποινή της απόλυσης.

Ομως και η ΔΕΥΑΜΒ επέβαλλε πρόστιμο ύψους 1.200 ευρώ στην εταιρεία. Αυτή τη στιγμή η ΔΕΥΑΜΒ προχωρά σε διορθώσεις λογαριασμών.

Σε χθεσινή ανακοίνωσή της αναφέρονται τα εξής: «Η ΔΕΥΑΜΒ ενημερώνει τους καταναλωτές ότι μετά από έλεγχο της αρμόδιου Τμήματος Καταναλωτών διαπιστώθηκαν εσφαλμένες καταμετρήσεις, με υπαιτιότητα του αναδόχου, στις περιοχές των Τομέων 3 & 4 και συγκεκριμένα στις διαδρομές (κωδικός διαδρομής αναγράφεται στα ειδοποιητήρια): 06, 10, 16, 24, 32, 40, 46, 50, 54, 56, 62, 64, 68, 72, 95, 96, του 3ου Τομέα και 18, 26, 30 του 4ου Τομέα. Η ΔΕΥΑΜΒ έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία και διόρθωση των εσφαλμένων λογαριασμών και είναι στη διάθεση των καταναλωτών προκειμένου να ταχτοποιηθεί το ποσό της οφειλής αλλά και για κάθε διευκρίνιση. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη από τους συγκεκριμένους καταναλωτές για την όποια ταλαιπωρία υποστούν».

ΕΛ. ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου