Με τη δική μου ματιά

με-τη-δική-μου-ματιά-67850

Γράφει η Ελένη Χάνου

Μπαμπάδες από δύο αριστούχες μαθήτριες να κάνουν άνω- κάτω ένα ολόκληρο σχολείο, «εκβιάζοντας» με τον τρόπο τους, τους καθηγητές να βάλουν υψηλότερους βαθμούς στα κορίτσια τους, που βρίσκονται σε μία μεταξύ τους ευγενή άμιλλα για το ποια θα συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία και θα κρατήσει το νέο σχολικό έτος τη σημαία του σχολείου στην παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου.

Το θέμα έχει προκαλέσει σάλο στην εκπαιδευτική οικογένεια. Οχι ότι είναι σπάνιο γονείς με τον τρόπο τους να… πιέζουν εκπαιδευτικούς να είναι πιο γενναιόδωροι στη βαθμολογία των παιδιών τους. Είτε για να περάσουν την τάξη, είτε -όταν είναι άριστα στη γενική τους εικόνα- να μη τους χαλάσει η βαθμολογία ενός μαθήματος.

Αλλά να φθάνει ο ένας πατέρας να αναποδογυρίζει τραπέζια στο γραφείο του Διευθυντή και μετά από μερικές ημέρες ο άλλος πατέρας να εμφανίζεται με δικηγόρο και να απειλεί εκπαιδευτικούς ότι θα τους κάνει αναφορά, είναι από τα περιστατικά που δεν έχουν καταγραφεί στα χρονικά της εκπαίδευσης στο νομό.

Το συμβάν σε Γυμνάσιο της πόλης, έχει θορυβήσει τη σχολική οικογένεια. Εχει φθάσει σε επίπεδο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και ΕΛΜΕ Μαγνησίας. Κι αυτό γιατί, πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν αποτελεί μεμονωμένο συμβάν. Οι δύο γονείς φέρονται να προσπαθούν να παρέμβουν στο έργο των καθηγητών ήδη από το πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς.

Το περιστατικό δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί επιφανειακά. Κι αυτό γιατί η αγωνία των γονέων για την προκοπή των παιδιών τους, δείχνει να ξεφεύγει από τα όρια.

Οι ίδιοι οι γονείς εμφανίζονται να κάνουν κακό κατ’ αρχή στα ίδια τους τα παιδιά. Τα οποία φορτώνουν με άγχος να βγάλουν βαθμό. Ομως εκπαίδευση δεν είναι ο βαθμός. Ούτε κερδίζεται με έξωθεν… παρεμβάσεις.

Αλήθεια τι πρότυπο δίνει στα παιδιά του ο κάθε γονιός, όταν εκφράζεται με βίαιες συμπεριφορές; Ειδικά σε μία εποχή που η βία στα σχολεία συνιστά μάστιγα και αποτελεί νούμερο ένα θέμα συζήτησης η αντιμετώπισή της.

Και πώς κατηγορείται ένας εκπαιδευτικός ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του ή ότι είναι εμπαθής ή ότι κάνει διακρίσεις υπέρ ή κατά μαθητών του;

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου