ΤΟΠΙΚΑ

Στον αέρα 100.000 ευρώ για το LEADER τουριστικής προβολής

στον-αέρα-100-000-ευρώ-για-το-leader-τουριστικής-π-177118

Ο ανάδοχος παρουσίασε υλικό με φωτογραφίες δύο δεκαετιών πριν, η υπηρεσία δεν παραλαμβάνει και το έργο εκπνέει στις 31/12/2015

Στον… αέρα 100.000 ευρώ από το πρόγραμμα LEADER για την τουριστική προβολή του δήμου Βόλου. Ενα πρόγραμμα μέσω του οποίου ο δήμος θα τροφοδοτούνταν με το πρωτογενές υλικό που χρειάζεται προκειμένου να προχωρήσει στην τουριστική προβολή του κινδυνεύει να χαθεί. Ο ανάδοχος παρουσίασε φωτογραφικό υλικό δύο δεκαετιών πριν το οποίο η υπηρεσία αρνήθηκε να παραλάβει…

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Το πρωτογενές υλικό που παρουσίασε στο τμήμα τουρισμού ο ανάδοχος του έργου κάθε άλλο παρά… νέο ήταν. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ανάδοχος παρουσίασε φωτογραφικό υλικό της περιοχής δύο δεκαετιών πριν, «δανειζόμενος» φωτογραφικό υλικό γνωστού φωτογράφου του Βόλου!

Το υλικό που κλήθηκε να παραλάβει η αρμόδια υπηρεσία του δήμου άφησε άναυδους τους υπαλλήλους. Στην εκπνοή του χρόνου για την ολοκλήρωση του προγράμματος, διαπίστωσαν ότι το υλικό δεν μπορεί να παραληφθεί.

Η υπηρεσία και η δημοτική αρχή βρίσκεται σε συναγερμό για να μη χαθεί το πρόγραμμα που έχει περάσει από «σαράντα κύματα» στο παρελθόν.

Εως 31 Δεκεμβρίου, το έργο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί. Πλέον δίνεται μάχη με το χρόνο για να μπορέσει να απορροφηθεί τουλάχιστον το 20% του προγράμματος, προκειμένου να έχει πιθανότητα να περάσει ως «γέφυρα» στη νέα προγραμματική περίοδο.

Ο ανάδοχος αυτή την περίοδο δουλεύει κάτω από τις υποδείξεις της υπηρεσίας του δήμου Βόλου. Μέσα σε ένα δεκαήμερο καλείται να παρουσιάσει δουλειά που να δικαιολογεί το 20% των πόρων του προγράμματος. Σε διαφορετική περίπτωση ο ίδιος θα κηρυχθεί έκπτωτος και ο δήμος Βόλου, θα χάσει ένα πολύτιμο εργαλείο για την τουριστική του προβολή.

Σήμερα αναμένεται να υπάρχουν νέες εξελίξεις…

Για το πρόγραμμα LEADER για την τουριστική προβολή του δήμου έχει χτυπήσει πολλές φορές στο παρελθόν καμπανάκι.

Η προκήρυξη του προγράμματος είχε καθυστερήσει ήδη από την προηγούμενη δημοτική αρχή, που ήθελε να διαθέσει μέρος των κονδυλίων για την έκδοση φυλλαδίων.

Για την τουριστική προβολή του δήμου Βόλου, σε πρώτο πλάνο έμπαινε η απόκτηση πρωτογενούς υλικού. Προγραμματίζεται επίσης η δημιουργία ενός ακόμη τουριστικού site στα πρότυπα του VisitGreece, η παρουσία σε εκθέσεις του εξωτερικού, η διαφήμιση κυρίως στα ηλεκτρονικά μέσα, έκδοση τουριστικών εντύπων στα οποία ο Βόλος και το Πήλιο θα αποτυπώνονται ως ενιαία τουριστική ενότητα αλλά και η ενίσχυση των δημοσίων σχέσεων κυρίως με τον ΕΟΤ μέσω του οποίου θα είναι πιο εύκολη η πρόσβαση στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου