ΤΟΠΙΚΑ

Αλχημείες για την κάλυψη κενών θέσεων

αλχημείες-για-την-κάλυψη-κενών-θέσεων-268583

Με αλχημείες επιχειρείται σε Λύκεια της Μαγνησίας, η κάλυψη κενών καθηγητών ειδικοτήτων, που υφίστανται από την αρχή της σχολικής χρονιάς, εξαιτίας των μη έγκαιρων και μη επαρκών προσλήψεων εκπαιδευτικών.

Χαρακτηριστικό το παράδειγμα του 7ου Γενικού Λυκείου Βόλου, όπου η μισή β’ τάξη κάνει μάθημα φυσικής κατεύθυνσης, η άλλη μισή όμως όχι, εξαιτίας της έλλειψης και τρίτου καθηγητή φυσικής στο σχολείο. Μαθητές στο ίδιο σχολείο και στην ίδια τάξη, ακολουθούν διαφορετικές… ταχύτητες στο μάθημα της φυσικής κατεύθυνσης.

Η λύση που επιχειρείται να δοθεί έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στο σχολείο, με μαθητές και γονείς να δηλώνουν έτοιμοι να κάνουν παρέμβαση στο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Γιώργο Δοδοντσάκη.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, τα δύο τμήματα της β’ τάξης που δεν κάνουν μάθημα φυσικής κατεύθυνσης θα χωριστούν και θα ξαναενωθούν ως εξής: οι μαθητές που ακολουθούν την τεχνική κατεύθυνση θα συστήσουν ένα τμήμα και οι μαθητές της θεωρητικής άλλο τμήμα.

Αυτό σημαίνει ότι μαθητές που μέχρι σήμερα -ασχέτως από την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν- βρίσκονταν στο ίδιο τμήμα και κάθονταν σε διπλανά θρανία χωρίζουν εξαιτίας της… κατεύθυνσης.

Οι μαθητές δεν διαμαρτύρονται μόνο για το γεγονός ότι χάνουν τους «διπλανούς» τους στα θρανία και αναγκάζονται ενάμιση μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς να γνωρίσουν άλλους συμμαθητές τους με τους οποίους θα συγκατοικήσουν στην ίδια αίθουσα. Θα αλλάξουν καθηγητές και θα χρειαστεί να αναπροσαρμοστεί η πορεία της ύλης, προκειμένου όλοι να βρεθούν σε ένα ίδιο επίπεδο.

Ηδη από χθες ξεκίνησαν οι πρώτες αντιδράσεις με τα πενταμελή μαθητικά συμβούλια να διαμαρτύρονται για την αναστάτωση που προκαλείται.

Στο πλευρό των παιδιών τους και οι γονείς, που ετοιμάζονται να παρέμβουν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου