ΤΟΠΙΚΑ

Κριτήριο μόνο η τιμή

κριτήριο-μόνο-η-τιμή-350842

Πρωτοβουλίες για την ενίσχυση του κινήματος «Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε» αναλαμβάνουν παραγωγικοί φορείς

Η κατανάλωση ελληνικών προϊόντων ως… αντίδοτο στην οικονομική κρίση, βγαίνει στο προσκήνιο στη Μαγνησία με «μπροστάρηδες» τις δύο τοπικές Ομοσπονδίες Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων. Το κίνημα «καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε», έχει ξεκινήσει από το 2010, ωστόσο ακόμη και σήμερα, μοναδικό κριτήριο για την πλειοψηφία των καταναλωτών μπροστά από τα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι η τιμή.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Το αμέσως επόμενο διάστημα σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΟΕΒΕΜ, Τρύφωνα Πλαστάρα, πρόκειται να ξεκινήσει μελέτη μέσα από την οποία θα προκύψουν μετρήσιμα στοιχεία: κατά πόσο οι καταναλωτές επιλέγουν τοπικά προϊόντα, αν τους ικανοποιεί η ποιότητα, αν η τιμή ανταποκρίνεται στο πορτοφόλι τους.

Κι αυτό γιατί όπως επισημαίνει ο κ. Πλαστάρας, προς το παρόν οι καταναλωτές εξετάζουν μόνο το κομμάτι της τιμής όταν βρίσκονται μπροστά από τα ράφια.

Η μελέτη δεν θα βοηθήσει μόνο στη συγκέντρωση στοιχείων αναφορικά με την καταναλωτική συμπεριφορά, που σύμφωνα με τον κ. Πλαστάρα, αν αλλάξει και στραφεί προς τα ελληνικά προϊόντα, μπορεί να τονώσει την εσωτερική οικονομία. Θα είναι χρήσιμη και για τις ίδιες τις επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν ενδεχομένως την ποιότητα και τις τιμές τους και να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξωστρέφεια.

Προχθές, έγινε μία πρώτη συνάντηση στα γραφεία της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος, στην οποία συμμετείχαν οι εκπρόσωποι από πλήθος παραγωγικών φορέων όχι μόνο του Βόλου αλλά και της περιφέρειας της Μαγνησίας. Τις φωνές τους ένωσαν εκτός από τους επαγγελματοβιοτέχνες και εμπόρους, οι καταναλωτές, το Εμπορευματοβιοτεχνικό Επιμελητήριο, ενώ επικεφαλής της προσπάθειας, ανέλαβε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος, κ. Ιγνάτιος.

Στο πλαίσιο μάλιστα της ενίσχυσης του κινήματος «Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε» διοργανώνεται ημερίδα, που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Σεπτεμβρίου, στις 7 το απόγευμα, στο ξενοδοχείο Volos Palace. «Την περίοδο της κρίσης η στροφή της κατανάλωσης ελληνικών προϊόντων μπορεί να προσφέρει διέξοδο, μέσα από την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας αλλά και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Η πρωτοβουλία είναι πολύ σημαντική και μέσα από την ημερίδα και οι ίδιες οι επιχειρήσεις θα έχουν μετρήσιμα αποτέλεσμα για να προχωρήσουν σε βελτιώσεις της τιμής, της ποιότητας αλλά και της εξωστρέφειάς τους», υποστήριξε ο κ. Πλαστάρας.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου