ΤΟΠΙΚΑ

Τους… άλλαξαν τα φώτα στην Αγριά

τους-άλλαξαν-τα-φώτα-στην-αγριά-353518

Τουλάχιστον τρεις φορές το μήνα κλιμάκια του Λιμεναρχείου καλούνται να κάνουν ελέγχους για τα καλώδια

Των παθών τους τον τάραχο τραβούν οι καταστηματάρχες στην παραλιακή της Αγριάς, από τις διαρκείς εις βάρος τους καταγγελίες που προκαλούν διαρκείς ελέγχους. Μόνιμοι… θαμώνες των καταστημάτων εστίασης έχουν καταστεί λιμενικοί που αναγκάζονται να προβαίνουν σε διαρκείς ελέγχους κάθε φορά που κοινοποιείται στην υπηρεσία μία καταγγελία.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Την περσινή καλοκαιρινή περίοδο, οι καταγγελίες αφορούσαν στα παράνομα εναέρια καλώδια που είχαν τραβήξει καταστηματάρχες από τα δικά τους ρολόγια της ΔΕΗ στον εξωτερικό χώρο των μαγαζιών στην παραλιακή, προκειμένου να υπάρχει φωτισμός στα τραπεζοκαθίσματα.

Καταγγελίες που έγιναν, ανάγκασαν το κεντρικό λιμεναρχείο Βόλου, να επιβάλλει πρόστιμα 50 ευρώ. Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων απομάκρυναν τα καλώδια και έκαναν αίτημα στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, στην αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται η παραλιακή της Αγριάς, προκειμένου να βρεθεί τρόπος για το φωτισμό του χώρου.

Μέχρι να βρεθεί τρόπος, προχώρησαν σε δική τους πατέντα για να γλιτώσουν τα πρόστιμα αλλά και τις καταγγελίες. Επιστράτευσαν μπαταρίες αυτοκινήτου για να δώσουν ρεύμα στο χώρο που αναπτύσσουν τα τραπεζοκαθίσματά τους και πάλι όμως έγιναν εις βάρος τους καταγγελίες κατά πόσο είναι αυτό ασφαλές.

Σε ελέγχους του Κ.Λ.Β. λήφθηκαν φωτογραφίες οι οποίες στάλθηκαν στη ΔΕΗ και στις υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας προκειμένου να αποφανθούν αν η πατέντα είναι νόμιμη ή όχι.

Μέχρι να απαντήσουν οι υπηρεσίες οι ίδιοι οι καταστηματάρχες ζήτησαν μέχρι και γνωμοδότηση από το ΤΕΕ Μαγνησίας για την ασφάλεια της πατέντας και προκειμένου να μην βυθιστούν στα μαύρα σκοτάδια οι χώροι όπου αναπτύσσουν τα τραπεζοκαθίσματά τους.

«Τουλάχιστον τρεις φορές το μήνα δεχόμαστε ελέγχους από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, που καλείται να κάνει τη δουλειά του. Οι καταγγελίες είναι διαρκείς. Μας έχουν στοχοποιήσει», αναφέρει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εστίασης Αγριάς, Φώτης Καραουλάκης.

Τον μπελά τους δεν έχουν βρει μόνο οι επαγγελματίες, αλλά και οι ίδιοι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί. Εγγραφες καταγγελίες, e-mail και τηλεφωνήματα «βομβαρδίζουν» τις υπηρεσίες για σοβαρότερα και μικρότερης σημασίας ζητήματα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου