ΤΟΠΙΚΑ

Μονόδρομος η σήραγγα ~ Κάθε Κυριακή από Αγριά προς Βόλο

μονόδρομος-η-σήραγγα-κάθε-κυριακή-από-478099

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αποφάσισε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του δήμου Βόλου

Πράσινο φως για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον κόμβο «Αστεριών» άναψε χθες η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου, με στόχο να αποφεύγεται το γνωστό και ως μποτιλιάρισμα του… μπάνιου. Οι ατελείωτες ουρές που δημιουργούνται τόσο κατά την έξοδο όσο και κατά την επιστροφή από το μπάνιο της Κυριακής στα παράλια του Πηλίου, αποτέλεσαν αφορμή για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον παραλιακό άξονα και το τούνελ της Γορίτσας, οι οποίες σύμφωνα με το στέλεχος της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Βόλου, Κων. Καραγιάννη, συναποφασίστηκαν με το Τμήμα Τροχαίας Βόλου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, προτείνεται για 13 Κυριακές από 1η Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου και ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου, κατά τις ώρες από 10 το πρωί έως 10 το βράδυ, η υποχρεωτική πορεία ευθεία και δεξιά (προς το τούνελ) των οχημάτων που προσεγγίζουν τον κόμβο «Αστέρια» μέσω Αγριάς, η υποχρεωτική πορεία ευθεία για τα οχήματα που αντίστοιχα κινούνται προς Αγριά και η μονοδρόμηση του περιφερειακού από τον κόμβο Αστεριών έως τον κόμβο Αλκίππης, από Αγριά προς Βόλο και απαγόρευση εισόδου στη σήραγγα της Γορίτσας για τα οχήματα που προσεγγίζουν μέσω Βόλου.

Μάλιστα, ο αντιδήμαρχος, Θανάσης Σταυρίδης, εξήγησε ότι εξετάστηκε το θέμα του κυκλικού κόμβου, επικαλέστηκε όμως αρνητική απάντηση του ΟΣΕ προς την ΕΥΔΕ Κάρλας.

Ωστόσο, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις συνάντησαν «τοίχο» στην αντιπολίτευση της επιτροπής.

«Η πρόταση πάσχει. Πρόταση για ημίμετρο. Η αυξημένη παρουσία της Τροχαίας μπορεί να είναι καταλυτική. Αν κάποιος αφηρημένος οδηγός μπει στη σήραγγα που θα λειτουργεί ως μονόδρομος, τότε σίγουρα θα έχουμε ατύχημα», υπογράμμισε ο δημοτικός σύμβουλος της Επιλογής Ευθύνης, Νίκος Στόικος.

«Η πρόταση θα έχει επιπτώσεις. Κατ’ αρχήν θα δημιουργηθεί το φαινόμενο της μπουκάλας μετά τα φανάρια στον κόμβο Αστεριών. Η επικινδυνότητα στη σήραγγα είναι δεδομένη, ενώ όλος ο κυκλοφοριακός φόρτος θα διοχετευτεί μέσα στην πόλη. Προτείνουμε τη λειτουργία ενός δοκιμαστικού κόμβου με νερομπαριέρες και αυστηρό έλεγχο από την Τροχαία», ανέφερε από την πλευρά του ο δημοτικός σύμβουλος των Δρόμων Συνεργασίας, Κώστας Γαργάλας, τονίζοντας την ανάγκη να διεκδικηθεί μέσω του ΣΕΣ η επέκταση του περιφερειακού μέχρι τα Λεχώνια.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου