ΤΟΠΙΚΑ

Επιστρέφει η δημοτική αστυνομία στο Δήμο Βόλου

επιστρέφει-η-δημοτική-αστυνομία-στο-δ-661227

Δώδεκα δημοτικοί υπάλληλοι θα ελέγχουν στάθμευση, τραπεζοκαθίσματα, καθαριότητα, παράνομη διαφήμιση σε 15ωρη βάση

Επιστρέφει στο Δήμο Βόλου η δημοτική αστυνομία. Με απόφαση Δημάρχου, ορίστηκαν 12 υπάλληλοι του Δήμου, οι οποίοι παράλληλα με τα καθήκοντά τους θα ασκούν και τα καθήκοντα της κατηργημένης δημοτικής αστυνομίας έχοντας δυνατότητα ακόμη και επιβολής προστίμων. Οι έλεγχοι θα είναι συνεχείς από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Μπορεί η δημοτική αστυνομία να καταργήθηκε το Σεπτέμβριο του 2013, η υπηρεσία όμως επιστρέφει στο Δήμο Βόλου, με άλλη μορφή.

Ο Δήμαρχος, Αχιλλέας Μπέος, υπέγραψε απόφαση που αναρτήθηκε στο Διαύγεια, για την επαναλειτουργία ουσιαστικά της υπηρεσίας. Σύμφωνα με την απόφαση 12 δημοτικοί υπάλληλοι, θα αναλάβουν παράλληλα με τα καθήκοντά τους και τις αρμοδιότητες που είχε η δημοτική αστυνομία.

Πρόκειται για εργαζόμενους από τις υπηρεσίες πρασίνου, καθαριότητας, ακόμη και για διοικητικούς υπαλλήλους και χειριστές που καλούνται να βγουν στους δρόμους…

Ο… δεκάλογος των αρμοδιοτήτων τους, περιλαμβάνει ό,τι υπήρχε στο καθηκοντολόγιο της πρώην Δημοτικής Αστυνομίας: έλεγχος της παράνομης στάθμευσης, τραπεζοκαθισμάτων, παράνομης διαφήμισης, εγκαταλειμμένα οχήματα, αυτοψίες. Θα έχουν δε αρμοδιότητα ακόμη και για την εκτέλεση διοικητικών κυρώσεων.

Συγκεκριμένα, θα ελέγχεται:

  • Η τήρηση των κανονιστικών αποφάσεων που εκδίδει η δημοτική αρχή για τη χρήση των αλσών και των κήπων, των πλατειών, των παιδικών χαρών και των κοινόχρηστων χώρων.
  • Η τήρηση των διατάξεων που αφορούν στην υπαίθρια διαφήμιση.
  • Η εκτέλεση των διοικητικών κυρώσεων που αφορούν στη λειτουργία των καταστημάτων και επιχειρήσεων.
  • Η τήρηση των διατάξεων που αφορούν στις κάθε είδους κανονιστικές αποφάσεις που εκδίδουν οι δημοτικές αρχές, καθώς και στην επιβολή των πάσης φύσεως διοικητικών μέτρων που προβλέπονται από αυτές.
  • Η επίδοση πάσης φύσεως εγγράφων του δήμου.
  • Η διενέργεια αυτοψιών και τη σύνταξη εκθέσεων για την έκδοση πρωτοκόλλου διοικητικής αποβολής και για τη χορήγηση βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας.
  • Η τήρηση των όρων στάθµευσης και η βεβαίωση των σχετικών παραβάσεων και γενικότερα της λειτουργίας του ΣΕΣ.
  • Η τήρηση των διατάξεων που αφορούν στα εγκαταλελειμμένα οχήµατα.
  • Η τήρηση της καθαριότητας σε κοινόχρηστους υπαίθριους χώρους.
  • Η διενέργεια αυτοψιών και σύνταξης εκθέσεων στις περιπτώσεις παράνομης διαφήμισης.

Η λειτουργία της δημοτικής αστυνομίας θα ξεκινήσει την 1η Μαρτίου παράλληλα με την έναρξη της ισχύς της νέας Κανονιστικής.

Οι έλεγχοι θα γίνονται σε 15ωρη βάση από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ. Οι δημοτικοί υπάλληλοι θα εργάζονται σε δύο βάρδιες από τις 7 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι και από τις 3 το μεσημέρι έως τις 10 το βράδυ. Θα αμείβονται με υπερωριακή απασχόληση και θα εποπτεύονται από τους αντιδημάρχους Καθαριότητας – Ανακύκλωσης- Πολιτικής Προστασίας κ. ∆ηµήτριο Καντόλα και ∆όµησης, Κυκλοφοριακού Σχεδιασµού και Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Αθανάσιο Σταυρίδη µε αναπληρωτές τους αντίστοιχα, τους αντιδηµάρχους Τοπικής Οικονοµικής Ανάπτυξης, Προγραμματισμού, Βιώσιµης Ανάπτυξης και ∆ιαχείρισης ΣΕΣ κ. Αριστείδη Σαββάκη και Οικονοµικών Υπηρεσιών, ∆ιοικητικών Υπηρεσιών και ΚΕΠ κ. ∆ηµήτριο Πέγιο.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου