ΔΙΕΘΝΗ

Σβήνουν οι ελπίδες για ζωή κάτω από τα ερείπια εργοστασίου στο Μπανγκλαντές

σβήνουν-οι-ελπίδες-για-ζωή-κάτω-από-τα-ε-785570
Ύστατες προσπάθειες καταβάλουν τα σωστικά συνεργεία προκειμένου να εντοπίσουν κάτω από τα χαλάσματα του εργοστασίου που κατέρρευσε στο Μπανγκλαντές τυχόν επιζώντες.
Οι διασώστες δίνουν μάχη για να σώσουν μία ομάδα περίπου εννέα ατόμων που είναι παγιδευμένοι κάτω από τα συντρίμμια.
Σύμφωνα με τον τελευταίο επίσημο απολογισμό, σε τουλάχιστον 363 ανέρχεται ο αριθμός των νεκρών και σε 1.200 των τραυματιών.
«Κατά τα φαινόμενα δεν υπάρχουν πλέον ενδείξεις ζωής κάτω από τα ερείπια» δήλωσε ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του Μπανγκλαντές Αχμεντ Αλι τέσσερις ημέρες μετά την τραγωδία.
Μηχανήματα καθαρισμού θα αρχίσουν από το μεσημέρι τις εργασίες για την απομάκρυνση κομματιών τσιμέντου και σοβάδων, σε μια ύστατη προσπάθεια να βρεθούν τυχόν επιζώντες.
«Με τον στρατό, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε βαρύ εξοπλισμό όπως γερανούς, για να απομακρύνουμε τους σοβάδες και τα κομμάτια τσιμέντου. Η ελπίδα μας είναι να μπορέσουμε να βρούμε κάποιους επιζώντες κάτω από τα ερείπια» διευκρίνισε.
Το Σάββατο οι Αρχές στο Μπανγκλαντές ανακοίνωσαν τη σύλληψη των δύο ιδιοκτητών του εργοστασίου.
Οι δύο κατηγορούνται ότι εξανάγκαζαν τους εργαζόμενους να δουλεύουν, αγνοώντας παντελώς την ανάγκη τήρησης μέτρων ασφαλείας. Μάλιστα, κάλεσαν το προσωπικό να επιστρέψει στο εργοστάσιο την Τετάρτη, παρά το γεγονός ότι κανείς δεν μπορούσε πλέον να εγγυηθεί την ασφάλειά τους.
Η κατάρρευση το πρωί της Τετάρτης του Ράνα Πλάζα, ενός οκταώροφου κτιρίου που κατασκευάστηκε χωρίς να έχει λάβει τις απαιτούμενες άδειες στο Σαβάρ, ένα προάστιο στη Ντάκα, προκάλεσε οργή και θύελλα αντιδράσεων για τις επισφαλείς συνθήκες εργασίες. Στο κτίριο λειτουργούσαν πέντε βιοτεχνίες ετοίμων ενδυμάτων για λογαριασμό δυτικών εταιριών.
Από την Τετάρτη τουλάχιστον 2.400 άνθρωποι έχουν διασωθεί.
Σύμφωνα με την ένωση κλωστοϋφαντουργικών επιχειρήσεων του Μπαγκλαντές, τουλάχιστον 3.000 άνθρωποι εργάζονταν στο κτίριο που κατέρρευσε.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου