ΔΙΕΘΝΗ

Απόπειρα απόδρασης του δανού εφευρέτη που σκότωσε σουηδή δημοσιογράφο σε υποβρύχιο

απόπειρα-απόδρασης-του-δανού-εφευρέτ-836768

Οι Δανοί αστυνομικοί έχουν ακινητοποιήσει τον Πίτερ Μάντσεν σε ένα πάρκο. Ο 49χρονος εφευρέτης, που έχει καταδικαστεί για την άγρια δολοφονία της δημοσιογράφου Κιμ Βαλ σε υποβρύχιο, απόδρασε από τη φυλακή, όπου εκτίει ποινή ισόβιας κάθειρξης. Ωστόσο η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και κατάφεραν να τον συλλάβουν σε απόσταση 500 μέτρων από τη φυλακή.

Είχαν προηγηθεί διαπραγματεύσεις σε μια προσπάθεια των αστυνομικών να συνεννοηθούν μαζί τους, καθώς ο Μάντσεν απειλούσε ότι είχε στην κατοχή του εκρηκτικό μηχανισμό.

Στις φωτογραφίες που έδωσαν στη δημοσιότητα δανέζικα μέσα ενημέρωσης βλέπουμε τον Μάντσεν πεσμένο στο έδαφος να φορά κάτι που μοιάζει με μια ζώνη εκρηκτικών και ελεύθερους σκοπευτές να τον σημαδεύουν.

Ήταν Αύγουστος του 2017.

Η 30χρονη δημοσιογράφος Κιμ Βαλ πηγαίνει στο υποβρύχιο του Δανού εφευρέτη Πίτερ Μάντσεν για μια συνέντευξη. Έκτοτε χάνονται τα ίχνη της.

«Μπορώ να φανταστώ ότι νόμιζε ότι θα είχε μια ευχάριστη εμπειρία. Είχε πει στο φίλο της ότι είχε λίγο άγχος που θα ήταν μέσα στο υποβρύχιο αλλά ο φίλος της είπε στο δικαστήριο ότι ένιωσε λίγη ζήλια και ήθελε να πάει μαζί της.»

Η σορός της άτυχης κοπέλας εντοπίζεται λίγες ημέρες αργότερα. Δύτες ανασύρουν από το βυθό της θάλασσας το κομμένο κεφάλι της, κομμάτια από το σώμα της, τα ρούχα και την τσάντα της.

«Κυνική και προγραμματισμένη σεξουαλική επίθεση»

Η ιατροδικαστή εξέταση έδειξε ότι η άτυχη δημοσιογράφος δολοφονήθηκε με στραγγαλισμό και ότι ο Μάντσεν την είχε μαχαιρώσει στα στήθη και τα γεννητικά όργανα με μαχαιρι ή κατσαβίδι.

Η δικαστής που καταδίκασε τον αδίστακτο Δανό υποστήριξε ότι έχουμε να κάνουμε με μια «κυνική και προγραμματισμένη σεξουαλική επίθεση και μια άγρια δολοφονία μιας γυναίκας».

Ο ίδιος ο Μάντσεν μέχρι να καταδικαστεί του έπεσε πολλές φορές σε αντιφάσεις μέχρι να καταλήξει τελικά στην εκδοχή ότι ο θάνατος της Κιμ Βαλ προκλήθηκε από ατύχημα με διαρροή αερίου.

[in.gr]

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου