Οι πελάτες θα πληρώνουν με το κινητό τους στο ράφι και απλά θα αποχωρούν
Το κατάστημα της Sainsburry’s στο Holborn Circus στο Λονδίνο, είναι από τα πιο δημοφιλή ανάμεσα στους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους της περιοχής.
Μέχρι πριν λίγο καιρό, όλοι αυτοί, συνωστίζονταν στα ταμεία του για να πληρώσουν το σάντουιτς ή τη σαλάτα που θα απολάμβαναν στο διάλειμμά τους από τη δουλειά.
Όχι όμως πλέον. Η εταιρία με τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, εξόπλισε το συγκεκριμένο κατάστημα με ειδική τεχνολογία για κινητά και αφαίρεσε εξολοκλήρου τα ταμεία.
Εδώ και λίγες ημέρες, το κατάστημα χρησιμοποιεί την τεχνολογία SmartShop Scan Pay & Go, που ήδη υπάρχει σε άλλα σημεία πωλήσεως, αναβαθμίζοντάς την όμως, ώστε να μην υπάρχει καν ταμείο.
Ο πελάτης απλά διαλέγει το προϊόν, σκανάρει το barcode και η πληρωμή γίνεται αυτόματα.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία, μπορεί να μην είναι τόσο προχωρημένη όσο αυτή της Amazon -όπου ο πελάτης διαλέγει ότι θέλει και απλά αποχωρεί από το κατάστημα με αισθητήρες να αναλαμβάνουν να καταγράψουν τι έχει στο καλάθι του και να τον χρεώσουν αυτόματα κατά την έξοδο- αλλά είναι μία σαφής κίνηση προς το μέλλον.
Την εποχή δηλαδή όπου τα ψώνια σε ένα φυσικό κατάστημα, θα θυμίζουν Online αγορές, χωρίς καμία αλληλεπίδραση πελάτη και υπαλλήλου.
του Χρήστου Δασκαλόπουλου
thetoc.gr