ΔΙΕΘΝΗ

Απεργία στο μετρό του Λονδίνου

απεργία-στο-μετρό-του-λονδίνου-432005

Τεράστιες ουρές στις στάσεις των λεωφορείων, γεμάτοι ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια, συμφόρηση στους μεγάλους οδικούς άξονες της βρετανικής πρωτεύουσας. Εκατομμύρια Λονδρέζοι βρίσκονται «αντιμέτωποι» με τη μεγαλύτερη απεργιακή κινητοποίηση στο μετρό εδώ και 13 χρόνια χρόνια.

Η σκηνή επαναλαμβάνεται από τη μία στην άλλη στάση λεωφορείου: μεγάλες ουρές, γεμάτα λεωφορεία που περνούν χωρίς να μπορούν να ανεβάσουν παρά λιγοστούς επιβάτες -σήμερα οι Βρετανοί χρειάζονται κάτι παραπάνω από το φλέγμα τους…

Τα αυτοκίνητα κινούνται αργά στους μεγάλους οδικούς άξονες της βρετανικής πρωτεύουσας. «Κατευθύνομαι προς το Κάναρι Ουάρφ. Ελπίζω να φτάσω ως τα Χριστούγεννα» έγραψε στο Twitter ένας μποτιλιαρισμένος οδηγός.

Άλλοι επέλεξαν τα πόδια για τη δουλειά. «Περπάτησα ήσυχα τα 4,8 χιλιόμετρα μέχρι το γραφείο. Θα έπρεπε να το κάνω κάθε μέρα! #health”» έγραψε μία Λονδρέζα στο Twitter.

Η απεργία , που ξεκίνησε το απόγευμα της Τετάρτης θα τερματιστεί απόψε, αλλά η εταιρεία Transport of London προειδοποίησε ότι μέχρι το τέλος της ημέρας δεν θα κυκλοφορήσει κανένας συρμός.

Η εταιρεία επιστράτευσε 200 λεωφορεία επιπλέον, κάλεσε το κοινό να κυκλοφορήσει με ποδήλατα και ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την κατάσταση των συγκοινωνιακού δικτύου.

Τα βρετανική συνδικάτα που οργάνωσαν την απεργιακή κινητοποίηση διεκδικούν αύξηση μισθών εξαιτίας της προγραμματισμένης για τον Σεπτέμβριο έναρξης νυκτερινής υπηρεσίας στο Μετρό. Παρά την προσφορά από το London Underground για αύξηση κατά 2%, οι διαπραγματεύσεις τελείωσαν χωρίς συμφωνία.

Ο διευθυντής του London Underground Μάικ Μπράουν απηύθυνε μήνυμα προς τους επιβάτες λέγοντας ότι η εταιρεία κατέβαλε «κάθε δυνατή προσπάθεια» για να παρουσιάσει μία «σημαντικά δίκαιη» προσφορά.

Από την πλευρά τους τα συνδικάτα κατηγόρησαν την LU ότι δεν έλαβε σοβαρά υπ’ όψιν τις συνέπειες της καθιέρωσης νυκτερινής υπηρεσίας στους ρυθμούς εργασίας, που απειλεί «να καταστρέψει την ισορροπία ζωής/εργασίας των εργαζομένων».

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γαλλικό

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου