Απαράδεκτες τιμές εισιτηρίων

απαράδεκτες-τιμές-εισιτηρίων-416551

Αυξήθηκε σε ένα χρόνο η τιμή των καυσίμων περίπου 50%. Μειώθηκε αντίστοιχα η κατανάλωση υγρών καυσίμων κατά 30%.Την ίδια ώρα η απώλεια εισοδημάτων του μέσου πολίτη αγγίζει περίπου το 30%.

Με ποιο λογική λοιπόν το υπουργείο Υποδομών και ο κ. Ρέππας δίνει το δικαίωμα για αυξήσεις της τάξεως του 20% στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών; Κυρίως όμως οι διοικήσεις, με πρώτη αυτή του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου, με ποιο ηθικό μανδύα ντύνουν την απόφασή τους για την τελευταία υπέρογκη αύξηση; Η αιτιολογία ότι αυξήθηκαν τα λειτουργικά έξοδα, κυρίως λόγω της εκτίναξης των τιμών στα καύσιμα, είναι επίφαση που δεν αντέχει στη λογική της εποχής μας. Τη χρονιά που πέρασε όλοι οι εργαζόμενοι αλλά και όλες οι επιχειρήσεις κατέγραψαν απώλεια εσόδων και κερδών, για την ακρίβεια κατέγραψαν όλοι ζημιές. Τώρα πώς πιστεύει ο υπουργός αλλά και η διοίκηση του ΚΤΕΛ ότι σε ζημιογόνο οικονομικό περιβάλλον μπορούν με την υπογραφή του κράτους και την οικονομική αιμορραγία των πολιτών να διασώσουν τα κέρδη τους ορισμένες μονοπωλιακού τύπου επιχειρήσεις, είναι από τα παράδοξα του μνημονίου.

Στο Βόλο που όλοι οι επιβάτες πληρώνουν το εισιτήριο τους για κάθε διαδρομή η τιμή του εκτινάχθηκε στο 1,10 ευρώ και για τις περιαστικές περιοχές στο 1,30! Στην Αθήνα που οι μισοί πληρώνουν και οι μισοί είναι τζαμπατζήδες το εισιτήριο παραμένει σταθερά κάτω από το ένα ευρώ και μάλιστα για πολλαπλές διαδρομές με συνδυασμό πολλών μέσων μεταφοράς (λεωφορεία, τραμ, ηλεκτρικός, Μετρό) και για διάρκεια 90 λεπτών από το πρώτο χτύπημα του εισιτηρίου. Αντίθετα ο Βολιώτης επιβάτης με το 1,10 ευρώ το πολύ-πολύ να διανύσει μια απόσταση διάρκειας 15 λεπτών. Συνιστά η συγκεκριμένη κατάσταση ισονομία μεταξύ πολιτών του ιδίου κράτους; Ασφαλώς όχι. Βεβαίως δεν είναι το μοναδικό γεγονός που αποδεικνύει ότι όλοι δουλεύουμε και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για το αδηφάγο κράτος των Αθηνών.

Βέβαια η κεντρική εξουσία επιδοτεί τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και προκειμένου να μην επιδοτήσει και της επιχειρήσεις συγκοινωνιών της ελληνικής επαρχίας τις προτρέπει να βάζουν όλο και πιο βαθιά το άπληστο χέρι τους στην τσέπη των πολιτών. Με αποφάσεις που δεν υπακούουν στη λογική και παραβλέπουν την συνταγματικά κατοχυρωμένη ισότητα των πολιτών της επικράτειας παρανομούν ερμηνεύοντας τους νόμους κατά το δοκούν.

Την τελευταία 20ετία ακούμε συνεχώς τις βαθυστόχαστες αναλύσεις τους για την προστασία του περιβάλλοντος και την ανάγκη χρήσης των μέσων μαζικής μετακίνησης προκειμένου να αμβλυνθεί το κυκλοφοριακό και με μία απόφαση διαγράφουν μονοκονδυλιά τη λογική και το συμφέρον της κοινωνίας. Τι θέλουν δηλαδή, να αρχίσουν και οι Βολιώτες να μην πληρώνουν τα εισιτήριά τους ή να κυκλοφορούν κατά τετράδες με τα Ι.Χ. τους στο κέντρο, ώστε να μείνουν μέσα στα λεωφορεία μόνο οδηγοί και εισπράκτορες;

Τελικά μήπως είναι οι τιμές των εισιτηρίων και των διοδίων που θα μας βγάλουν στους δρόμους;

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου