ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2013: BMW F 700 & 800 GS

νεα-μοντελα-2013-bmw-f-700-800-gs-213850

Τα πράγματα αγριεύουν

Από το 2007 η BMW παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στα μεσαία on/off και από το 2013 θέλει να τον μετατρέψει σε κυριαρχικό…

Είναι γεγονός ότι οι δύο εκδόσεις F 650/800 GS τάραξαν τα νερά της κατηγορίας όταν εμφανίστηκαν πέντε χρόνια πίσω, όπως επίσης είναι γεγονός πως με τον ανταγωνισμό να θεριεύει έπρεπε, και αυτό έκανε, να ξαναμοιράσει την τράπουλα με τις βελτιωμένες F 700/800 GS.

Στην ουσία δεν πρόκειται για νέες μοτοσυκλέτες αλλά για ανανεωμένες στα σημεία που οι Βαυαροί έκριναν ότι έπρεπε να αναβαθμιστούν (φρεσκαριστούν θα λέγαμε). Η F 700 για να αντιμετωπίσει τις νέες Honda Crossrunner 800, Suzuki V-Strom 650, Triumph Tiger 800 και την ανανεωμένη Kawasaki Versys 650, ενώ η F 800 για να μπορέσει να κοιτάξει στα μάτια την Τiger 800 Cross Country (XC).

Τι αλλάζει

Αρχικά να διευκρινίσουμε ότι οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται τον ίδιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 798 κ.εκ., με διαφοροποιημένη απόδοση, όπως έκαναν δηλαδή μέχρι σήμερα τα μοντέλα που αντικαθιστούν. Μοιράζονται επίσης πλαίσιο, ψαλίδι, πίσω ανάρτηση, κιβώτιο (6αρι μηχανικό, με πιο “κοντές” σχέσεις στο 700) και πάνελ οργάνων.

Όσον αφορά στο F 700 GS, οι Γερμανοί προχώρησαν σε -μη ανακοινώσιμες προς το παρόν- αλλαγές στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 75 ίππους, δηλαδή 4 παραπάνω από το 650 και 7,85 kgm ροπής, 0,25 περισσότερα από πριν. Στη συνέχεια, κλασσικοί Βαυαροί, κοίταξαν να βελτιώσουν την ενεργητική ασφάλεια, τοποθετώντας έναν ακόμα δίσκο μπροστά και αντικαθιστώντας το ABS (και στα δύο μοντέλα) με ενα νέο δικάναλο τελευταίας γενιάς (αμφότερα στον στάνταρ εξοπλισμό). Αισθητικές αλλαγές θα δούμε στην πλέον αιχμηρή σχεδίαση των πλαστικών, στα νέα γραφικά, στον ανανεωμένο πίνακα οργάνων, στα χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και στη ζελατίνα του φέριγκ.

Το F 800 GS από την πλευρά του δεν έχει αλλαγές πέραν των αισθητικών/σχεδιαστικών σε πλαστικά, όργανα, χειριστήρια και του νέου ABS, ενώ ευχάριστο είναι το γεγονός της ύπαρξης (στον προαιρετικό εξοπλισμό) ενός κιτ με χαμηλότερη σέλα και διαδρομή αναρτήσεων.

Και μια που μιλάμε για εξτρά καλούδια, θα συναντήσουμε δύο καινοτομίες (για την κατηγορία) στις νέες μεσαίες F-GS, αυτές των συστημάτων ESA (ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης) και ASC (traction control)! Θα λέγαμε ότι η προσθήκη αυτών των σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων είναι αυτή που κάνει την εμπορική πλάστιγγα να γέρνει υπέρ των Βαυαρών, αρκεί βέβαια να μπορέσει να την αντέξει η τσέπη των καταναλωτών!

Πληροφορίες γύρω από τιμές και προσδοκώμενη άφιξη των μοντέλων δεν υπάρχουν προς το παρόν, εκτιμούμε ότι θα είναι (οι τιμές) στα πλαίσια των σημερινών και πως θα έρθουν Ελλάδα λίαν συντόμως, άντε μέχρι το επερχόμενο Φθινόπωρο! Ο χάρτης της κατηγορίας αποκτά ηλεκτρονικό ενδιαφέρον και αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις και τις απαντήσεις (του ανταγωνισμού).

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ

Πέραν των ορατών διαφορών στη σχεδίαση των πλαστικών και της ζελατίνας του φέριγκ, οι λοιπές διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε 700 και 800 εντοπίζονται στα εξής σημεία:

F 800 GS

Απόδοση 85 HpΠιρούνι USD (ανεστραμένο)Ακτινωτές ζάντεςΤροχός 21" μπροστάΑλουμινένιο τιμόνιΎψος σέλας 880/850 mmΒάρος 214 kg (πλήρης υγρών)

F 700 GS

Απόδοση 75 Ηp Συμβατικό τηλεσκοπικό Χυτές ζάντες Τροχός 19” μπροστά Ατσάλινο τιμόνι Ύψος σέλας 820/790 mm Βάρος 209 kg (πλήρης υγρών)

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου