ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

SYM WOLF SB 250 Ni – Ένας Λύκος μέσα στην πόλη

sym-wolf-sb-250-ni-ένας-λύκος-μέσα-στην-πόλη-249690

SYM δεν σημαίνει μόνο scooter και το νέο Wolf 250i σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρίας από το Ταϊβάν σε νέα, μοτοσυκλετιστικά, λημέρια!

Βλέποντας σε πρώτη φάση την τιμή του Wolf (Λύκος σημαίνει το όνομά του) αρχίζουν οι σκέψεις και οι συνειρμοί. Ζώντας όμως μαζί του για λίγες μέρες αντιλαμβάνεσαι ότι είναι δυσανάλογη σε σχέση με τον χαρακτήρα του μικρού “λύκου”.

Στην προκειμένη περίπτωση δεν ισχύει ο κανόνας του “ότι πληρώνεις παίρνεις”, αφού δίνεις πολύ λιγότερα και παίρνεις πολλά περισσότερα! Είχαμε συνηθίσει τη SYM στο χώρο των scooter, αλλά δύο νέες μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες της δίνουν νέο ενδιαφέρον στο παιχνίδι.

Αρχικά σε έκδοση 125 κ.εκ. και στη συνέχεια 250 κ.εκ., αυτή της δοκιμής μας δηλαδή, οι “Λύκοι” της εταιρίας επιβουλεύονται την κυριαρχία στις κατηγορίες τους προτάσοντας εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά και κορυφαία περιφερειακά σε μια τιμή πραγματική έκπληξη.

Εμφάνιση που προδιαθέτει

Η σχεδίαση του Wolf 250i χαρακτηρίζεται από έντονες επιθετικές γραμμές, θυμίζοντας μοτοσυκλέτα streetfighter μεγάλου κυβισμού. Αιχμηρές γωνίες σε πλαστικά, καρίνα και προβολέα προδιαθέτουν ευχάριστα τον αναβάτη, πριν καν αυτός ανέβει στη σέλα. Αφήνουμε τη ματιά μας να πλανηθεί πάνω στα περιφερειακά τμήματα και οι ευχάριστες εκπλήξεις διαδέχονται η μία την άλλη.

Υγρόψυκτος κινητήρας, εξάτμιση α λα superbike, μονό αμορτισέρ, δισκόφρενα μπροστά και πίσω τύπου “μαργαρίτα”, αλουμινένιες 17αρες ζάντες, αλλά το παραλήρημα κορυφώνεται όταν συνειδητοποιούμε ότι στο μπροστινό φρένο χρησιμοποιείται ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα!

Πανέμορφη η αλουμινένια τιμονόπλακα, στιβαρό το ίσιο τιμόνι τύπου fatbar, ξεκάθαρα supersport έμπνευσης το πολυόργανο με τις ψηφιακές ενδείξεις και το μεγάλο, κεντρικά τοποθετημένο, αναλογικό στροφόμετρο. Η όλη ποιότητα κατασκευής και συναρμογής υλικών παραπέμπει σε ιαπωνική κατασκευή, κάτι που μαρτυρά τη σημασία που έδωσαν οι μηχανικοί της SYM στη μικρή τους μοτοσυκλέτα.

Σύγχρονος ο κινητήρας

Τελείως νέος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, με 4βάλβιδη κεφαλή και 1 ΕΕΚ, ο χωρητικότητας 249,4 κ.εκ. κινητήρας τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού EFI και αποδίδει 26 ίππους στις 7.500 στροφές. Διαθέτει αντικραδασμικό άξονα στο στρόφαλο (για ομαλότερη λειτουργία) και κεραμική επίστρωση στον κύλινδρο (για αυξημένη αξιοπιστία), ενώ είναι εξοπλισμένος και με τριοδικό καταλύτη.

Ο ήχος του βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα και οι μηχανικοί θόρυβοι σχεδόν απουσιάζουν. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός σε αίσθηση και λειτουργία, ενω η μεγαλύτερη μηχανική έκπληξη αφορά στο 6αρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, που είναι ε-ξ-α-ι-ρ-ε-τ-ι-κ-ό! Αν μη τι άλλο, η όλη του λειτουργία πρέπει να γίνει αντικείμενο σπουδής ακόμα και από μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού.

Το σύνολο παρουσιάζει αυξημένη παροχή ροπής από τις 3.000 στροφές, “γεμίζει” μετά τις 4.000 και αισθάνεται ευτυχισμένο από τις 5.000 και πάνω. Εκμεταλευόμενος τις σχέσεις του κιβώτιου, ο αναβάτης μπορεί σχετικά εύκολα να ανεβάσει μέχρι το κόκκινο του στροφομέτρου (9.000 σ.α.λ.), με την απόδοση να πέφτει μεν, όχι θεαματικά δε. Δουλεύοντας από 4.000 έως 7.000 στροφές, το Wolf είναι απολαυστικότατο!

Πάμε βόλτα

Η οδήγηση του μικρού Λύκου είναι ευχάριστη, οι 26 ίπποι δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο αλλά μπορείς να κινηθείς σβέλτα και άνετα μέσα και λίγο έξω από την πόλη, εκμεταλευόμενος την πολύ καλή εργονομία και την αρμονική συνεργασία κινητήρα, ανάρτησης, φρένων και πλαισίου .

Θα θέλαμε το τιμόνι να έχει μεγαλύτερη, πιο ανοικτή γωνία, καθόσον το υπάρχον έχει περισσότερο επιθετικές διαθέσεις από αυτό που αρμόζει στο σύνολο, αλλά από την άλλη θα είχαμε και κάποιο θεματάκι με τους καθρέπτες των αυτοκινήτων, αφού αυτοί του “λύκου” είναι στο ίδιο περίπου ύψος. Σέλα και μασπιέ είναι έτσι όπως πρέπει να είναι, προσφέροντας μια σίγουρη θέση οδήγησης και δυνατότητα χειρισμών.

Στις ευθείες το ταχύμετρο μπορεί να ξεπεράσει τα 150 χλμ/ώρα (κάπου 135-140 πραγματικά), αλλά οι μαλακές αναρτήσεις δεν προδιαθέτουν να μπεις στη στροφή όπως έρχεσαι!

Έχουν έμφαση στην άνεση και όχι στη σπορ οδήγηση, ειδικά το άνευ ρυθμίσεων τηλεσκοπικό πιρούνι, αλλά παίρνουν το αίμα τους πίσω όταν οι ρυθμοί οδήγησης επιστρέψουν σε φυσιολογικά επίπεδα. Εκεί, φροντίζουν να καταπίνουν τις γνωστές τεράστιες λακούβες του οδικού μας δικτύου, προσφέροντας άνεση και εύκολο έλεγχο λειτουργίας.

Τα φρένα είναι πολύ καλά, αναπάντεχα αποδοτικά και αντάξια των προδιαγραφών τους, προσφέροντας πολύ καλή αίσθηση και προοδευτική λειτουργία. Δεν μπλοκάρουν εύκολα (βοηθούν και τα καλής ποιότητας ελαστικά) και εμπνέουν σιγουριά στον αναβάτη να κινείται πιο γρήγορα από τα συνηθισμένα. Συνδυαστικά, μπορούν και ακινητοποιούν το όχημα σε αποστάσεις ασφαλείας ακόμα και σε γυαλισμένη άσφαλτο!

Να το πάρω;

Αν έχετε ξεφύγει από το σύνδρομο των scooter και η καρδιά σας χτυπά σε μοτοσυκλετιστικούς ρυθμούς, το νέο Wolf είναι αυτό που χρειάζεστε και σας το συνιστούμε χωρίς ενδοιασμούς. Η τιμή του είναι 3.795 ευρώ και -όπως γράψαμε και παραπάνω- τα αξίζει με το παραπάνω.

Πρόκειται για μια πραγματική μοτοσυκλέτα, κατάλληλη τόσο για μυημένους όσο και για πρωτόλειους αναβάτες. Είναι όμορφη, καλοφτιαγμένη, στρίβει και φρενάρει αξιοπρεπέστατα, καίει ελάχιστα και πάει σβέλτα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς σε αυτά τα χρήματα;

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου