ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Opel Astra 2012: Ανανέωση για όλη τη γκάμα!

opel-astra-2012-ανανέωση-για-όλη-τη-γκάμα-252225

Το πιο ισχυρό Astra που κατασκευάστηκε ποτέ, μαζί με αφθονία βελτιώσεων σχεδόν στον υπερθετικό βαθμό.

Το Astra GTC δε χρειάζεται συστάσεις. Σκεφτείτε λοιπόν τι γίνεται όταν μιλάμε για την OPC εκδοχή του. Αρτιότατο σε εμφάνιση και αεροδυναμική, δείχνει επιθετικό με την εμπρός τεράστια εισαγωγή, τους τροχούς 20(!) ιντσών αλλά και την πίσω μεγάλη αεροτομή.

Οι υπεύθυνοι της OPC δεν έκρυψαν το γεγονός ότι καίρια συστήματα (φρένα, εμπρός μηχανικό πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό, αμορτισέρ) του Astra OPC έχουν κατασκευαστεί από εταιρίες ειδικευμένες στα Motorsports.

Κατά τα λοιπά όλα είναι σχεδόν αγωνιστικού επιπέδου, με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα να αγγίζει τους 280 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Νέο είναι το σύστημα εισαγωγής ενώ και το σύστημα εξαγωγής βελτιστοποιήθηκε (ο ήχος από τις διπλές εξατμίσεις είναι σαν να σε κυνηγά… δράκος) ο δε υπερσυμπιεστής βελτιώθηκε κι αυτός. Βελτιώσεων συνέχεια με τα ελατήρια και τα σαϊλεντμπλόκ να έχουν σκληρύνει κατά τριάντα τοις εκατό περίπου και το γνωστό σύστημα FlexRide που επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τα αμορτισέρ και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, να μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων.

Το «Standard» πρόγραμμα προσφέρει τις «ανέσεις» ενός αυτοκινήτου της κάθε μέρας. Με το πάτημα του διακόπτη «Sport» σκληραίνει η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης γίνεται πιο άμεσο ενώ με τον διακόπτη OPC το τιμόνι «βαραίνει» σε αγωνιστικό επίπεδο, το γκάζι γίνεται πιο άμεσο και η ρύθμιση των αναρτήσεων γίνεται ακόμα πιο σκληρή, ποτέ όμως βασανιστική. Τέλος το αυτοκίνητο χαμήλωσε κατά δέκα χιλιοστά ενώ το ESP προσφέρει κι αυτό τρία προγράμματα.

Βρεθήκαμε στην πίστα δοκιμών της Opel στο Pferdsfeld στα περίχωρα της Φρανκφούρτης για δοκιμή σε ελεγχόμενο χώρο όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου. Οι εντυπώσεις μας είναι θετικότατες καθώς σε δοκιμασίες φρεναρίσματος, εμπλοκής του διαφορικού αλλά και σε μια σύντομη γρήγορη οδήγηση σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα, το OPC επέδειξε, δύναμη, σταθερότητα και αντοχή. Στις δε autobahn είναι μια βολίδα (0-100 km/h σε 6,0 sec. είναι αυτά) και μπορεί να «καταπιεί» οτιδήποτε κινείται στην αριστερή λωρίδα.

Το νέο Opel Astra OPC εγκαινιάζει την εποχή της τηλεμετρίας. Με ειδικό app για iPhone κι έναν αναμεταδότη Wi-Fi το κινητό μας λαμβάνει 60 παραμέτρους για όλα σχεδόν τα στοιχεία που αφορούν το αυτοκίνητο, την επίδοσή μας και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας σε κάθε μας διαδρομή.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου